Allianz pojišťovna
24 hours helpline: 241 170 000
Pro lidi
Pro firmy

Asistenční služba

Pomoc na cestách 24 hodin denně

Pomoc na cestách 24 hodin denně

Možnosti sjednání

On-line Konzultace osobně

Nepřetržitá pomoc na Vašich cestách

Máte nehodu nebo poruchu? Poškodil Vaše vozidlo vandal nebo kroupy?
Stačí zavolat asistenční službu. Naše asistenční služba Vám poradí po telefonu a případně přijede za Vámi na místo nehody.

Základní asistenční služby jsou automatickou součástí povinného ručení a havarijního pojištění.

Součástí asistenčních služeb je i nárok na náhradní vozidlo v případě že Vaše vozidlo bude neschopné provozu (na dobu až 26 dní) ale též při jeho odcizení (na dobu až 30 dní).

S námi se na cestách nemusíte obávat nepředvídatelných událostí

Součástí asistenčních služeb je i informační servis tzv. Modrá linka.

PORADÍME VÁM KDYKOLI A S ČÍMKOLI

Součástí asistenčních služeb je i informační servis tzv. Modrá linka.

Více informací

Operátoři jsou Vám k dispozici 24 hod denně. Poradí Vám, jak postupovat po nehodě, pomohou vyplnit Záznam o dopravní nehodě, zprostředkují tlumočení či Vám vyhledají dodavatele různých služeb (hotel, restauraci, opravnu, dopravní spojení aj.).

U nás máte náhradní vozidlo v&nbsp;případě krádeže Vašeho vozidla<br/>na 15 respektive na 30 dní.

V PŘÍPADĚ NEPOJÍZDNOSTI NEBO KRÁDEŽE VAŠEHO VOZIDLA VÁM PŮJČÍME NÁHRADNÍ VOZIDLO

U nás máte náhradní vozidlo v případě krádeže Vašeho vozidla
na 15 respektive na 30 dní.

Více informací

Pokud zůstalo Vaše vozidlo po poruše, nehodě či z jiného důvodu nepojízdné déle než 8 hodin, zajistíme Vám náhradní vozidlo až na 3 dny, pokud máte sjednané povinné ručení a havarijní pojištění, až na 6 dnů. Dále si můžete přisjednat nárok na náhradní vozidlo na dalších 10 nebo 20 dnů.

V případě odcizení Vašeho vozidla Vám zajistíme náhradní vozidlo na 15 dnů a při sjednání povinného ručení a havarijního pojištění až na 30 dnů. Získáte tak dostatek času na vyřízení veškerých formalit a zakoupení nového.

Poradíme, přetlumočíme, zprostředkujeme Vám právníka.

POSKYTNEME VÁM PRÁVNÍ PORADENSTVÍ

Poradíme, přetlumočíme, zprostředkujeme Vám právníka.

Více informací

Poradíme Vám při dopravní nehodě, když nebudete vědět, jak postupovat, co sepsat či podepsat. Budeme Vám tlumočit, když nebudete rozumět policistovi či jinému účastníkovi dopravní nehody.

Pomůžeme Vám v nesnázích

Základní asistenční služby

Poskytujeme automaticky všem klientům při sjednání povinného ručení nebo havarijního pojištění ALLRISK.

  • Odtah nebo oprava na místě v ČR i zahraničí až do 3 000 Kč.
  • Půjčíme Vám náhradní vozidlo až na 3 dny v případě nehody ale i poruchy.
  • Půjčíme Vám náhradní vozidlo až na 15 dní v případě odcizení vašeho automobilu.
  • Uhradíme pomoc i v případě vybití autobaterie; poškození pneumatik; nedostatku, záměně či zamrznutí paliva či jiných provozních kapalin; ztrátě, odcizení, zabouchnutí klíčů nebo jejich zalomení v zámku vozidla.
  • Informace, rady, jak postupovat... (po nehodě, vyřazení vozidla z evidence aj.).
  • Vyhledání a zprostředkování prověřených a spolehlivých dodavatelů služeb (opravny, hotelu, dopravního spojení aj.).

Podrobnější informace v PDF

Rozšířené asistenční služby – ASISTENCE PLUS

Rozšířené asistenční služby si můžete připojistit k povinnému ručení
nebo havarijnímu pojištění.

  • Pro ty kteří hodně cestují a zvláště do zahraničí.
  • Můžete si vybrat navýšený limit na odtah/opravu na místě ve výši 15 000 Kč nebo i neomezený.
  • Možnost připojištění až 20 dní náhradního vozidla s limitem až 3 000 Kč.

Podrobnější informace v PDF












 

 

 

 

 

 

TIP: Při současném sjednání povinného ručení a havarijního pojištění ALLRISK se zde uvedené limity vyjádřené finanční částkou nebo počtem dnů sčítají.

Příklady ze života

  • Smyk na vozovce

    Silnice byla tak hladká a sjetí z ní bylo tak rychlé. Klient zavolal na asistenční službu, kde požádal o pomoc. Do 35 minut přijela odtahová služba, která vyprostila vozidlo z příkopu, naložila ho a společně s řidičem, který byl v pořádku, jeli s vozidlem do servisu. Zde předal svoje vozidlo k opravě a servis mu zapůjčil na naše náklady náhradní vozidlo.

  • Výlet do hor

    Rodina s dětmi se vydala na prodloužený víkend do Krkonoš. Cestu do hor však nepříjemně zkomplikovala porucha jejich auta. Telefonát na asistenční linku výlet zachránil. Přijela odtahová služba, která přivezla i náhradní vozidlo. Rodina nasedla do přistaveného auta a mohla pokračovat v cestě. Za 4 dny se vrátili domů, odevzdali náhradní vozidlo a převzali si to své, již mezitím opravené.

  • Cesta do Chorvatska

    Dovolenou v zahraničí mladým manželům nakonec nezkazil její trochu nešťastný začátek. Cesta probíhala v pořádku až do okamžiku, kdy se začalo kouřit zpod kapoty a auto po pár ujetých kilometrech vypovědělo poslušnost. Po chvilce bezradného pobíhání kolem si žena vzpomněla, že snad mají k pojištění vozidla i asistenční služby. Zavolali na asistenci, jejich situaci vyslechla operátorka a domluvila jim telefonickou konzultaci s technikem. Ten rozhodl, že vozidlo musí do servisu. Asistence zařídila a uhradila odtah vozidla. Předpokládaná doba opravy měla být 1-2 dny. Operátorka nabídla manželům zajištění ubytování do doby opravy auta a objednala jim taxi, které je dovezlo do hotelu. Druhý den byl jejich vůz v pořádku. Operátorka manžele opět telefonicky informovala a zajistila jim odvoz do servisu. Tam si převzali svoje opravené auto a spokojeně pokračovali v cestě na plánovanou dovolenou.

  • Výměna pneumatiky

    Mladá slečna se na nás neváhala obrátit s prosbou o pomoc, když cestou do Brna znenadání dostala defekt přímo na D1 mezi Humpolcem a Jihlavou. Dojela na nejbližší odpočívadlo a spojila se telefonicky s naší asistenční službou. Operátorka rozrušenou slečnu uklidnila a zajistila příjezd silniční služby. Po výměně pneumatiky mohla klientka dál nerušeně pokračovat v jízdě. Celá akce netrvala ani 50 minut.

Právní poradenství

Poskytujeme automaticky všem klientům při sjednání povinného ručení nebo havarijního pojištění

  • Rady od právníků.
  • Informace o právních předpisech a postupech v oblasti provozu silničních vozidel.
  • Zajištění kontaktů na advokáty, soudy, matriky, notáře, policii, velvyslanectví...
  • Zprostředkování kvalifikovaného právníka.
  • Překlady a tlumočení.

Kdy právní poradenství opravdu pomohlo

  • Petra 35 let - málem jsem přišla o řidičák

    Opět jsem nestíhala. Provoz přede mnou houstl a já začínala být nervózní. Ručičku hodinek jsem doslova brzdila očima. Byl to mžik a najednou obrovská rána. Paní z druhého auta vyběhla a začala nadávat a stěžovat si na bolest hlavy a krku. Po chvilce přijela policie a začalo vyšetřování. Paní i policie nejdříve viděla věc zcela jednoznačně - je to moje VINA! Naštěstí jsem si vzpomněla, že mám nárok na právní poradenství. Zavolala jsem na jejich NON-STOP linku, kde mi poradili, ať nic nepodepisuji a nechám vše projednat ve správním řízení. Ještě, že jsem to tak udělala. Přestupková komise viděla vše zcela jinak a nejen, že jsem nepřišla o řidičák, ale nedostala jsem ani žádnou pokutu. Auto mě živí a bez něj bych byla ztracená....

  • Martina 28 let - zraněný cyklista

    Ten den nezačal dobře. Pršelo, byla zima a já měla náladu pod psa. Do práce jsem vyrazila autem, ale než jsem stačila vyjet ze sídliště, připletl se mi pod kola opilý cyklista. Jela jsem dost pomalu, ale než jsem strhla volant, doslova mi najel na auto. Spadl tak nešikovně, že si zlomil pánevní kost. Nicméně jsem byla za viníka já a nikoho nezajímalo, že cyklista nebyl střízlivý. Hrozilo mi trestní stíhání a soud. Naštěstí mě napadlo využít právní poradenství. Díky tomu mi byl dopručen velmi zkušený advokát, který se případu ochotně ujal a policii prokázal, že viníkem nejsem já, ale cyklista. Nejen že jsem vyvázla bez jakéhokoliv trestu, ale byla jsem i ušetřena nepříjemností spojených s původně očekávaným trestním stíháním.

  • Josef 42 let - reklamace nového vozu

    Konečně jsem se rozhoupal vyměnit svoji starou škodovku za nové auto. Měl jsem ale smůlu a koupil si tzv. „páteční" vůz. Od samého začátku s ním byl nějaký problém. Na poprvé jsem řešil nefunkční klimatizaci, pak výrobní vadu na převodovce a korunu tomu nasadila poslední reklamace, opět klimatizace, která mi zkratovala komplet celou elektroniku v autě. Spousta starostí, auto většinu času nepoužitelné a peníze pryč. Prodejce v autosalonu se dušoval, že to nikdy nezažili, ale k čemu mi to je, když nemohu jezdit? Chtěl jsem odstoupit od smlouvy a vrátit peníze. Na to neslyšeli a vymlouvali se. Proto jsem využil právní poradenství, protože než takové auto, to radši žádné. Po telefonu mi přesně sdělili, jak mám sepsat reklamační protokol a co mám požadovat. Na základě podrobného právního postupu a právní argumentace nakonec prodávající svoji odpovědnost uznal a vrátil mi dokonce s omluvou celou sumu, kterou jsem mu za nové auto zaplatil. Nebýt právního poradenství, neměl bych ani pojízdné vozidlo, ani peníze. Ještě jednou děkuji.

Asistenční služby

Asistenční služby

Jak sjednat pojištění

On-line pojištění

Nabízíme Vám zjednodušené varianty pojištění, které si můžete sjednat bez návštěvy pobočky nebo poradce.

  • Rychlé a pohodlné sjednání
  • On-line platba

Přijďte k nám na pobočku nebo si dohodněte schůzku s naším poradcem.

  • Připravíme Vám pojištění šité na míru
  • Poskytneme Vám profesionální poradenství

Kam dál?

nahoru