Allianz pojišťovna
24 hours helpline: 241 170 000
Pro lidi
Pro firmy

Havarijní pojištění ALLRISK

I havarijní pojištění má svůj důvod

Pojištění auta podle Vašich potřeb

Možnosti sjednání

On-line Konzultace osobně

Proč havarijní pojištění ALLRISK

Havarijní pojištění kryje rizika související s poškozením Vašeho vozidla, ať už v důsledku dopravní nehody, krádeže nebo živelných událostí. Zabrání tak zbytečným finančním ztrátám na Vašem majetku.

  • Složte si autopojištění podle svých představ - budete kryti proti rizikům, kterých se bojíte nejvíce a zároveň budete přesně vědět, za co platíte.
  • Asistenční služby a právní poradenství v ceně produktu.
  • Platí po celé Evropě včetně Turecka, s výjimkou Běloruska, Moldavska, Ruska a Ukrajiny.
  • Široký výběr doplňkových pojištění
    • Bezlimitní pojištění čelního skla a ostatních skel ve voze nebo připojištění vozidla jako pracovního stroje.
    • S pojištěním GAP máte jistotu pojistného plnění ve výši pořizovací ceny svého auta.

Pojištění ALLRISK doporučujeme pro nové a zánovní vozy do stáří 7let. Máte-li starší auto, doporučujeme sjednat havarijní pojištění MINIRISK.

Jezdím málo, platím málo

Spravedlivě stanovujeme cenu za autopojištění.
U nás platíte podle počtu ujetých kilometrů.

Tradiční pojištění není fér vůči řidičům s malým nájezdem kilometrů.
Každý totiž ví, že auto, které nejezdí, nebourá. Proč má tedy polovina řidičů platit více jen proto, aby dorovnala škody řidičům, kteří jezdí nadprůměrně?

Proto u Allianz čím nižší počet kilometrů, tím nižší cena.

Zjistěte více

Poskádejte si svoje havarijní pojištění ALLRISK podle Vašich představ

Sjednejte si havarijní pojištění pro rizika, kterých se obáváte nejvíce. Získáte tak autopojištění přesně podle svých potřeb.

 
Poskládejte si pojištění podle svých představ  
Havárie
  • náraz, střet a pád
  • poškození vnější lakované části vozidla chemickými látkami
Živel
  • vichřice, krupobití, úder blesku, povodeň, záplava, pád větve...
  • pro všechna vozidla
Odcizení




Poškození zaparkovaného vozidla zvířetem

Vandalismus
  • krádež vozidla jako celku nebo jeho vnější části
  • zmocnění se vozidla loupeží
  • krádež vnitřního vybavení vloupáním
  • poškození, zničení zaparkovaného vozidla (např. kočka poškrábe kapotu, kuna překouše kabely, býk poškodí plechy vozidla)
  • poškození nebo zničení zaparkovaného vozidla prokazatelně úmyslným jednáním třetí osoby
Činnost vozidla jako pracovního stroje
  • neuplatňujeme výluky na škody způsobené činností vozidla jako pracovního stroje
GAP
  • v případě totální škody nebo odcizení vozidla získá klient pojistné plnění ve výši pořizovací ceny nového vozidla a tedy dostatek prostředků na pořízení nového vozidla.
  • pro všechny druhy vozidel
Pojištění skel vozidla (bezlimitní)
  • vztahuje se na všechna skla včetně střešního
Pojištění zavazadel ve vozidle
  • bez spoluúčasti
  • limity plnění: 15 tis. Kč/30 tis. Kč/50 tis. Kč/100 tis. Kč
  • vztahuje se i na nosiče zavazadel a střešní boxy
Úrazové pojištění nezletilých dětí pojistníka ve vozidle
  • pojistné plnění:
    • jednorázově až 3 000 000 Kč za trvalé následky úrazu
    • 150Kč denně po dobu léčení a dalších 150 při pobytu v nemocnici
Pojištění dětských autosedaček ve vozidle
  • je sjednáno vždy společně s úrazovým pojištěním nezletilých dětí pojistníka ve vozidle
  • když se zničí při nehodě, či když je autosedačka ukradena, plníme vždy ve výši její pořizovací ceny
Úrazové pojištění řidiče ve vozidle
  • pojistné plnění:
    • jednorázově až 3 000 000 Kč za trvalé následky úrazu
    • 150Kč denně po dobu léčení a dalších 150 při pobytu v nemocnici
Úrazové pojištění osob ve vozidle
  • pojistné plnění:
    • jednorázově až 3 000 000 Kč za trvalé následky úrazu
    • 150 Kč denně po dobu léčení a dalších 150 Kč při pobytu v nemocnici
Asistence PLUS
  • možnost sjednání ve dvou variantách – s rozdílnými limity pojistného plnění
  • možnost sjednání nároku na zapůjčení náhradního vozidla po dobu dalších 10 resp. 20 dnů
  • volba limitu denního půjčovného za náhradní vozidlo - 1 000 Kč/2 000 Kč/3 000 Kč

Jak sjednat

On-line pojištění

Nabízíme Vám zjednodušené varianty pojištění, které si můžete sjednat bez návštěvy pobočky nebo poradce.

  • Rychlé a pohodlné sjednání
  • On-line platba

Přijďte k nám na pobočku nebo si dohodněte schůzku s naším poradcem.

  • Připravíme Vám pojištění šité na míru
  • Poskytneme Vám profesionální poradenství

Nejčastější otázky

  • Naboural jsem. Jak to ovlivní cenu mého pojištění pro příští rok?

    Za jednu nehodu ztratíte 36 bezeškodních měsíců, které jste si před nehodou vyjezdil. Měsíc, ve kterém ke škodné události došlo, se do doby škodního průběhu nezapočítává.

  • Co dělat, když k nehodě přijede jiný servis či odtahová služba než od Allianz?

    Servisy a různé firmy bojují o klienty. Může se tak stát, že se u nehody objeví i odtahová služba, kterou jste si nepřivolali. Trvejte vždy na využití asistenční služby od Allianz pojišťovny – v tuzemsku vždy dostupné na lince pomoci řidičům 1224. Využitím služeb od jiných dodavatelů riskujete komplikace při uplatňování svých nároků na pojistné plnění a  sjednání nekvalitních a předražených oprav vašeho vozidla.

  • Na co mi bude asistence v povinném ručení a současně v havarijním pojištění?

    Za asistenci neplatíte nic navíc. Pokud si však sjednáte povinné ručení i havarijní pojištění, získáváte základní asistenci s dvojnásobnými finančními limity – odtah vozidla budete mít do dvojnásobné vzdálenosti, náhradní automobil v případě odcizení vozidla na 60 dní apod. Náhradní vozidlo zajišťuje asistenční služba a s ní je nutné se telefonicky spojit.

Kam dál?

nahoru