Shape Created with Sketch. 241 170 000

Allianz pojišťovna sází na speciální webové stránky. Vytvořila je pro ženy i pro budoucí zvědavé penzisty

Praha, 31. května 2012; Chcete si spočítat, kolik peněz budete mít v důchodu, zda se vám vyplatí vstoupit do druhého pilíře a kolik si musíte spořit, abyste měli penzi podle svých představ? V takovém případě se podívejte na zbrusu nové webové stránky Allianz pojišťovny, nazvané www.modrapenze.cz . Speciální portál založila Allianz také pro ženy (www.pojistkaprozeny.cz) Popisuje několik dramatických modelových situací, které mohou potkat kohokoliv. A přináší nejenom zápletky, ale i jejich východiska.

„Na našem webu Modrá penze zjistíte, kolik byste si měli dávat stranou, abyste si důchod užili,“ popisuje jednu z mnoha aplikací online specialistka Allianz pojišťovny Kateřina Jeníková. Kalkulaček, které vám dají nahlédnout do budoucnosti, na tomto portálu ale najdete mnohem víc. „Naše nové webové stránky mohou klidně sloužit i k připomenutí historie, protože po vyplnění svého datumu narození jejich návštěvníci ihned zjistí, jaká zajímavost se stala právě v době, kdy přišli na svět,“ dodává Jeníková. Víte třeba, kdy byla vynalezena minisukně, kdy vyšlo první číslo Playboye nebo kdy se poprvé udílely ceny Grammy?

 

Součástí webu www.modrapenze.cz je také krátké netradiční video o historii Allianz, které má ani ne dvouminutovou stopáž, ale přesto obsahuje přes 500 fotografií a provede diváky 122letou historií.

 

Především ženám je určený speciální web pojistkaprozeny.cz. Na pěti modelových příbězích se odehrávají různé životní situace, do kterých se ženy mohou dostat, bez ohledu na to, kolik jim je právě let, jsou-li vdané, svobodné, rozvedené, nebo zda si právě budují pracovní kariéru či vychovávají děti. „Navrhujeme ženám řešení, ale také jim připomínáme, že až do 21. prosince 2012 mohou české ženy využívat celkově levnějších sazeb životního pojištění oproti mužům,“ vysvětluje produktová specialistka marketingu Allianz pojišťovny Veronika Línová. „Stejně tak mají ženy do této doby i výhodnější sazby úrazového pojištění,“ dodává Línová.

 

Prostřednictvím kampaně PRO ŽENY Allianz pojišťovna poprvé zaměřila pozornost právě na ženy ve věku 25 – 45 let prostřednictvím Facebooku. „S tím je spojená i soutěž o pojištění PRO ŽENY na rok zdarma a romantickou večeři pro dva,“ říká specialistka marketingové komunikace Allianz pojišťovny Michaela Vrátná. „Potrvá až do 24. června a stačí v ní napsat pozitivní zkušenost s pojištěním a odpovědět na několik lehkých otázek,“ uzavírá Vrátná.

 

Allianz pojišťovna, a. s., je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijního fondu, a. s., založeného v roce 1994. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.

 

Pro další informace prosím kdykoliv kontaktujte

Václav Bálek,
tiskový mluvčí
Allianz pojišťovna
Telefon: +420 224 405 409
Mobil: +420 605 203 447
Mail: vaclav.balek@allianz.cz
www.allianz.cz
www.allianzfoto.cz

 

 

 

nahoru