Shape Created with Sketch. 241 170 000

Pojistné události očima klientů Allianz? “Perličky” letošního roku.

Praha, 18. prosince 2018; Celý rok oznamují klienti Allianz pojišťovny den co den nové pojistné události. Hlášené škody nejsou nikdy nic příjemného, natož pak humorného, i tak se však do záznamů o jejich průběhu občas dostanou opravdové “perličky”.

Klient hlásí škodu:
“Dobrý den, já bych chtěl nahlásit, že jsem úplně blbej. Byl jsem na dovolené a nenapadlo mě nic lepšího než vylovit malou chobotničku a donést si ji do apartmánu. Dopadlo to tak, že musím radit výmalbu celého pokoje, protože chobotnička vystříkla indigo na stěny.”

Operátor: “Uveďte, prosím, registrační značku vozidla nebo číslo vaší smlouvy.”
Klient: “To nevím, ale mám červenou Fabii.”

Operátor: “Máte na danou pojistnou událost nějakého svědka?”
Klient: “Jo, je tady nějaký pan Čmuchálek, tak ten bude věrohodný.”

Zdůvodnění pojistné události:
“Šel jsem na kontrolu se psem, ale protože si pořád kousal stehy a límec nepomáhal, dal jsem mu na hlavu kýbl. Před ordinací mě však předběhla nějaká paní, tak jsem ji upozornil, ať jde s jejím hafanem ven, protože není na řadě a můj byl na toho jejího popudlivý. Nejdříve nereagovala, a pak řekla, že její mazlíček nikoho nepokouše, protože nemá zuby. Já jsem jí ale odvětil, že ten můj zuby má. Když se z ordinace ozvalo: “Další!”, neváhal jsem a šel, aby mě zase nepředběhla. V tu chvíli ovšem můj pes vystartoval po jejím. Vláčel mě po podlaze jako na lyžích, takže jsem nemohl nic dělat. Čokl té ženy byl japonský a vypadal jako orangutan s dlouhatánskýma chlupama. Držela ho rukou, ale ta jeho srst tu ruku zakrývala. A protože můj pes šel po tom jejím, nepoznal, že pod těma chlupama je její ruka a kousnul jí. Kdyby ruku viděl, určitě by jí nekousnul.”


Operátorka: “A za jaký servis voláte?”
Technik: “Za servis *není rozumět*.”
Operátorka: “DALBYCH?”
Technik: “Ne ne, slečno, DAL BYCH říkáme jenom šéfovi.”

Klient: „Chci nahlásit škodu na skotu.“
Operátor: „Na skle?“
Klient: „Na skotu.“
Operátor: „Pardon, říkáte na skle?“
Klient: „Na krávě!!!“

“Jelikož jsem na dovolené nakonec neměla žádný zdravotní problém, ráda bych se zeptala, zda mohu získat zpátky své cestovní pojištění.” – vysokoškolačka z Prahy

 
Allianz pojišťovna, a. s.,
je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.


Pro další informace kdykoliv kontaktujte:

Václav Bálek
tiskový mluvčí
Allianz pojišťovna

605 203 447
vaclav.balek@allianz.cz


Kateřina Ikráthová
specialistka komunikace
Allianz pojišťovna

721 608 464
katerina.ikrathova@allianz.cz

 

nahoru