EV
První pojištění elektromobilů na trhu.

Společně na cestě za
elektrickou a udržitelnou 
budoucností

Road assistance icon
Vybila se baterie? Odtáhneme vás k nejbližší nabíjecí stanici, abyste si mohli baterii nabít a pokračovat v cestě. Využijte naši asistenci a my vám pomůžeme v neočekávaných situacích.
cars charging icon
Vaše nabíjecí kabely, wall box, adaptéry a další vybavení pojistíme pro případ poškození, požáru nebo krádeže.
Battery coverage icon
Víme, že baterie je jednou z nejdražších součástí vašeho elektromobilu, proto kryjeme i škody v důsledku jejího poškození, požáru nebo krádeže.
Vyberte si jeden ze čtyř balíčků, který vám vyhovuje a využívejte naše jedinečné služby.
 
VÍCE INFORMACÍ
car leafs icon
Je pro nás důležité, aby naše produkty odpovídaly současným i budoucím očekáváním našich klientů. Naším cílem je se stále zlepšovat a poskytovat takové služby, které vám umožní využívat váš elektromobil naplno. S námi se budete na svých cestách cítit komfortně a bezpečně.
leafs circle icon
Pro svůj elektromobil si můžete vybrat balíček šitý na míru vašim specifickým potřebám. Pojištění zahrnuje standardní nabídku autopojištění, ale je rozšířeno o výhody, jako je odtah k nejbližší nabíjecí stanici nebo pojištění baterie, nabíjecích kabelů a dalšího vybavení.
battery leafs icon
Přestože se elektromobilita díky novým technologiím posouvá stále vpřed, strach z dojezdu je pro řidiče důležitým tématem. S pojištěním od Allianz se ale nemusíte bát, že se vám vybije baterie, než dorazíte do cíle. Pokud k tomu dojde, je vám k dispozici naše asistenční služba, která vás odtáhne k nejbližší nabíjecí stanici, a vy tak můžete pokračovat ve své cestě.
Benefity zelené energie nelze brát na lehkou váhu – jízda s nulovými emisemi a uhlíková neutralita jsou směry, kterými se celý motoristický průmysl ubírá.

Z hlediska nákladů se nemusíte bát kolísání cen pohonných hmot. Navíc, pokud máte doma obnovitelný zdroj energie, můžete svůj elektromobil nabíjet téměř bez dalších nákladů.
S balíčky Plus, Extra a Max máte při nehodě nebo poruše nárok na okamžitou pomoc – náhradní vozidlo, organizace návratu domů nebo zajištění ubytování v hotelu.

Spolupracujeme s řadou půjčoven, které nabízí velmi široký výběr náhradních vozů. Možnost zapůjčení elektrického, hybridního nebo plug-in hybridního náhradního vozu bude záviset na dostupnosti v síti parterů půjčoven. Můžete si však být naprosto jistí, že se díky vašemu pojištění dostanete v pořádku do svého cíle.
Díky naší asistenční službě se nemusíte bát, co se stane, když se váš elektromobil vybije nebo porouchá. Vaše vozidlo odtáhneme k nejbližší nabíjecí stanici nebo servisu, abyste mohli co nejdříve pokračovat v cestě.

Máte na výběr mezi základní nebo rozšířenou asistencí. Základní varianta asistence zahrnuje odtah k nejbližší nabíjecí stanici. Rozšířená varianta navíc nabízí celou škálu pomoci – náhradní vozidlo (elektrické nebo hybridní, pokud jej naši partneři budou moci zajistit), bezpečný odtah domů, do nejbližšího zvoleného místa nebo poskytnutí ubytování – to vše v případě nehody nebo poruchy vozu.
Baterie je jednou z nejdůležitějších součástí vašeho elektromobilu, proto kryjeme škody v důsledku jejího poškození, požáru nebo krádeže. 
Veřejné stejnosměrné (DC) nabíječky mají kapacitu až 350 kW. V automobilech vybavených pro příjem takového proudu lze baterie nabít v rozsahu 20-80 % během několika minut. Díky tomu už nejsou delší cesty v elektromobilu problematické. Průměrný řidič ujede denně vzdálenost pod 50 kilometrů. Pokud je v garáži nebo na pozemku přístup k zásuvce 230 V, lze ji použít k nabíjení baterie. Nabíjení z takové zásuvky o výkonu 2,3 kW stačí k doplnění baterie přes noc na další den jízdy.
Elektromobily do města obvykle ujedou 200-250 km na jedno nabití. Reálný dojezd novějších nebo SUV elektromobilů již přesahuje 300 km. Přesný dojezd však nelze určit, protože je výrazně ovlivněn kapacitou baterie daného modelu, stylem jízdy a průměrnou rychlostí (nad 110 km/h začíná výrazně stoupat spotřeba). Pro zajímavost: běžící topení snižuje dojezd více než klimatizace.
Řidič, který chce maximalizovat životnost baterie, by měl udržovat baterii nabitou mezi 20–80 % a pokud to není nutné, vyvarovat se nabíjení nejrychlejšími DC nabíječkami. Řídicí jednotka řídí rychlost nabíjení a rekuperaci energie při brzdění. Může omezit výkon vozidla, pokud teplota příliš vzroste, nebo aktivovat postup zahřívání na optimální teplotu, pokud byla v navigaci naplánována zastávka pro nabíjení.
Baterie je nejdražší součástí elektromobilu. Její výměna v důsledku drobných závad by byla v rozporu s ekonomickým smyslem používání elektromobilu. Proto automobilky vyvinuly postupy pro opravy baterií. Pouzdro poškozené nárazem lze vyměnit. Vnitřní elektrické vybavení, jako je kabeláž, řídicí jednotky, bezpečnostní systémy a každý z modulů odpovědných za odběr elektrické energie, je možné vyměnit. Vyměnit nelze pouze jednotlivé články uvnitř modulů.
Ne. Nepožadujeme, abyste absolvovali kontrolou baterie nebo jiné testy. Před nabídkou pojištění také nevyžadujeme prohlídku vozu. Vše, co potřebujeme, abychom vám mohli pojištění nabídnout je, abyste vyplnili krátký formulář a případně poskytli aktuální fotografie vašeho vozu.