Hlášení škod
Najít pobočku
Sjednat online
Kontaktujte nás
Pozor
Sjednejte si pojištění z pohodlí Vašeho domova
Pozor

Pro pojištění nemusíte nutně běžet na pobočku. Svoje auto, majetek nebo zdraví si můžete pohodlně pojistit online z bezpečí Vašeho domova nebo se spojit se svým poradcem či proškolenými pracovníky našeho call centra.

  • Můžete se stále obracet na své pojišťovací poradce, se kterými jste svou pojistnou smlouvu sepsali. Jsou připraveni na svých telefonech a všechny informace Vám mohou pohotově poskytnout.
  • V případě registrace pojistné události a žádosti o výplatu škody, či jiného dotazu se prosím obracejte na operátory Klientského centra na telefonním čísle 241 170 000 každý všední den v čase 8:00 až 19:00 a o víkendech mezi 9:00 a 18:00.
  • Pojistné události nám můžete oznamovat prostřednictvím webového formuláře na adrese www.allianz.cz/hlaseni.
  • Podatelna a oddělení  vinkulací v budově generálního ředitelství (Ke Štvanici 656/3, Praha 8) je dočasně uzavřeno z důvodu vládního nařízení. Dokumenty nám můžete vhodit do uzamčených schránek v přízemí a prvním patře budovy. Nebo nám je můžete zaslat elektronicky na podatelna@allianz.cz a vinkulace@allianz.cz. Děkujeme.

Proč sjednat pojištění u Allianz?

S Allianz pojištěním si můžete užívat života naplno.
Jednoduchý výběr možnosti pojištění Vám ušetří spoustu času.
S komplexním pokrytím se vyhnete jakýmkoliv nepříjemnostem.
Spolehlivý partner pro své klienty
k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Rychlé a transparentní řešení
pojistné události.
Nahrání tachometru Pojistné podmínky Zaplacenost pojistky Online sjednání Stav škody Kontaktní údaje