Pro pojištění nemusíte nutně běžet na pobočku. Svoje auto, majetek nebo zdraví si můžete pohodlně pojistit online z bezpečí Vašeho domova nebo se spojit se svým poradcem či proškolenými pracovníky našeho call centra.
Můžete se stále obracet na své pojišťovací poradce, se kterými jste svou pojistnou smlouvu sepsali. Jsou připraveni na svých telefonech a všechny informace Vám mohou pohotově poskytnout.
V případě registrace pojistné události a žádosti o výplatu škody, či jiného dotazu se prosím obracejte na operátory Klientského centra na telefonním čísle 241 170 000 každý všední den v čase 8:00 až 19:00 a o víkendech mezi 9:00 a 18:00.
Pojistné události nám můžete oznamovat prostřednictvím webového formuláře na adrese www.allianz.cz/hlaseni.
Podatelna a oddělení vinkulací v budově generálního ředitelství (Ke Štvanici 656/3, Praha 8) je dočasně uzavřeno z důvodu vládního nařízení. Dokumenty nám můžete vhodit do uzamčených schránek v přízemí a prvním patře budovy. Nebo nám je můžete zaslat elektronicky na podatelna@allianz.cz a vinkulace@allianz.cz. Děkujeme.
Allianz globální hodnocení spokojenosti
4.5/5
8930 Hodnocení
Co o nás řikají klienti