Asistenční služba Allianz pojišťovny, a.s. 


Kdy mi může pomoci asistenční služba u pojištění vozidel: 
V případě poruchy či nehody, kdy je vozidlo neprovozuschopné a je potřeba zajistit jeho odtah, resp. doplňkové služby.  Asistenční služba může vyslat silniční službu pro opravu na místě, ne vždy je však oprava mimo servis technicky možná.   

1.     Zavolejte na telefonní číslo 241 170 000 volba 01

Co si mám připravit pro rychlé vyřízení, nebo co bude potřebovat operátor za informace:   

  • registrační značku vozidla nebo číslo pojistné smlouvy nebo VIN (číslo smlouvy je na zelené kartě)
  • popis situace včetně detailního rozsahu poškození (podle toho zvolí asistence druh techniky)
  • lokaci kde jste, optimálně přesnou adresu či GPS, pokud nevíte, najděte záchytný orientační bod
  • sdělte počet lidí na místě (důležité kvůli odvozu osob)
  • adresu či servis, kam chcete vozidlo odtáhnout, pokud nevíte, asistence doporučí servis, standardem je nárok na odtah do nejbližšího servisu, záleží na typu sjednaného pojištění 
2.     Objednejte si odtah online pomocí odkazu níže, vyplňte požadované informace a vyčkejte na kontakt pracovníka asistenční služby nebo poskytovatele
3.     Zajistěte si odtah a zašlete doklad ke zpětnému proplacení (lze pouze v případě potíží s dovoláním se na asistenční službu)
Přes veškerou snahu může dojít ke kalamitní či jiné situaci, která zapříčiní sníženou dostupnost asistenční služby, kdy operátoři vyřizují zvýšené množství požadavků jiných klientů. 
Jak mám postupovat?  
  • Vyhledejte si na webu z veřejných zdrojů nejbližší odtahovou služby k místu nehody/poruchy
  • Standardem je nárok na odtah do nejbližšího servisu, záleží ale také na typu sjednaného pojištění
  • Požádejte poskytovatele o doklad s rozpisem jednotlivých položek (např. odtah odkud kam, počet km, cena za km, použitá speciální technika), který si uchovejte a zašlete s vyplněným formulářem na e-mail: tech@allianz.com
V případě, že je vše doloženo, průměrně do týdne doklad proplatíme.