Proč si pojistit auto u Allianz?
Proč si pojistit auto u Allianz?
Allianz MojeAuto nabízí výběr ze 4 jednoduchých balíčků havarijního pojištění a povinného ručení, které jsme pro Vás připravili na základě dlouholetých zkušeností na trhu.
Aby pro vás byl výběr pojištění vašeho auta ještě jednodušší, připravili jsme na základě našich dlouhodobých zkušeností 4 balíčky autopojištění. Vyberte si ten, který vám nejvíc vyhovuje. Balíček s povinným ručením a základní asistencí zdarma nebo komplexní balíček, který zahrnuje většinu rizik, se kterými se můžete setkat.

Přejděte pro více informací

Povinné ručení
Právní poradenství
Asistence
Základní úrazové pojištění
Přírodní události
Požár a výbuch
Poškození zvířetem
Rozšířená asistence
Rozšířené úrazové pojištění
Krádež
Skla
Vandalismus
Havárie
Doplatek na nové (GAP)
ekomi

Allianz globální hodnocení spokojenosti

4.5/5

63483 Hodnocení

Co o nás řikají klienti


Jednoduchý proces vyřízení škody

Jak funguje proces vyřízení škodné události
s pojištěním od Allianz

Nahlásit škodu
Nahlásíte škodu telefonicky nebo online.
Pohotově Vám pomůžeme s odtahem nebo likvidací havarovaného vozidla.
Sledování stavu škody
Mějte celý proces na očích díky Sledování stavu škody (claims tracker).
Chcete vědět, jak lehce vyřešit škodu na Vašem vozidle? Přečtěte si naše desatero užitečných tipů!
Chcete vědět, kolik můžete ušetřit díky pojištění auta od Allianz nebo jak funguje naše asistenční služba? Pokračujte na odkazech níže.
 
Cenu si můžete spočítat jednodušše v naší online kalkulačce.

Často kladené dotazy (FAQ)

Pojištění vozidla (povinné ručení a havarijní pojištění) je platné i v zahraničí. Územní platnost povinného ručení je vyznačena na zelené kartě, konkrétně na její čelní straně. Obecně jde o státy celé Evropy, asijskou část Ruska a Turecka, Irán, Izrael, Maroko a Tunisko. Pro území Ázerbájdžánu, Kypru a Srbska je její platnost omezená na určité části těchto zemí.

Územní platnost základního havarijního pojištění je stanovena v pojistných podmínkách.

Běžně vám při zničení nebo ukradení ojetého vozidla zaplatíme jeho hodnotu v době bezprostředně před pojistnou událostí. Pojištění GAP, nebo také pojištění „Doplatek na nové (GAP)“, znamená, že vám dáme peníze na nové. GAP lze sjednat pouze pro nová vozidla a platí dva roky od začátku trvání pojištění.
Rozsah krytí havarijního pojištění máte uvedeno v pojistné smlouvě. Další informace vám rádi poskytneme v MojeAllianz, případně na klientském centru.
Zavolejte nám na číslo +420 241 170 000 a vše vyřešíme.
Nahlásit ji musíte nám a to bez zbytečných odkladů. Využijte jeden z našich formulářů pro hlášení škody.

Výši pojistného mimo jiné ovlivňují Vaše dosavadní pojištění evidovaná v České kanceláři pojistitelů (dále jen ČKP), čímž myslíme celkovou dobu trvání pojistných smluv a dále škody, které se k nim vážou.

Konkrétní údaj o celkovém počtu měsíců trvání všech dosavadních smluv povinného ručení, které jste měl jako pojistník evidované v ČKP od roku 2000 a celkový počet škod za stejné období ke konkrétnímu druhu vozidla se dozvíte při sjednání povinného ručení. Nebo v průběhu pojištění můžete aktuální stav zjistit dotazem na pojišťovnu (allianz.cz/napistenam)

Z důvodu dostupnosti těchto informací z ČKP jsme se rozhodli opustit původní systém bonus/malus, který je již vzhledem k více než 20 leté historii přežitý a ne zcela dostatečně ohodnocoval rizikovost klientů a přistoupit na „spravedlivější“ systém, který kromě délky předchozích pojištění a počtu škod z těchto pojištění zohledňuje i rok vzniku poslední škody a počet a druh k pojistníkovi v ČKP evidovaných vozidel. Každá z těchto sledovaných veličin je ohodnocena koeficientem, které jsou vzájemně v rámci multiplikativního výpočtu pronásobeny s celou řadou dalších segmentačních koeficientů a výsledkem je celkové roční pojistné.

Tento postup platí jak pro sjednání nového pojištění, tak je také uplatňován v rámci procesu aktualizace smluv. Přechod na tento nový přístup vedl ve svém důsledku ke změně koncepce produktu a není tak již možné zjednodušeně uvádět v pojistných podmínkách výši slevy/přirážky za bonus/malus dle počtu měsíců bez nehody.

Tuto pasáž jsme proto z pojistných podmínek vypustili, bonus/malus se však automaticky promítá do ceny produktu, kterou uvádíme jednou hodnotou jako výsledné pojistné za všechna pojistnou smlouvou sjednaná pojištění, přičemž bonus/malus se vztahuje jen na některá z nich. 

Vyplňte ho raději vždy, pokud jsou u nehody aspoň dvě osoby. Výrazně nám to všem může zjednodušit život při prokazování vašich nároků.
Najděte potřebné dokumenty společnosti Allianz pojišťovna, Allianz kontakt a Allianz penzijní společnost a AWP P&C SA nebo pojistné podmínky našich produktů.
Nevíte si rady s výběrem pojištění nebo potřebujete pomoct při sjednání?
Vždy Vám rádi pomůžeme!