Vaše nejčastější dotazy a jejich řešení.
Nejčastější dotazy
Vaše nejčastější dotazy a jejich řešení.
-
MojeAllianz – Obecné
-
MojeAllianz – Registrace
-
MojeAllianz – Přihlášení
-
MojeAllianz – Smlouvy
-
MojeAllianz – Změny
-
Je moje smlouva zaplacená?
-
Jak mohu zaslat fotografii tachometru?
MojeAllianz – Obecné
MojeAllianz – Registrace
MojeAllianz – Přihlášení
Ujištěte se prosím, že:
- Jste registrováni do klientského portálu MojeAllianz. Pokud tomu tak není, můžete registraci provést zde – Registrovat se
- máte správné přihlašovací login a heslo (login můžete zadávat unikátní číselný nebo Váš osobní)
- Přihlásit do portálu MojeAllianz se můžete zde – Přihlásit se
Ujištěte se prosím, že:
- jste zadali správné údaje a přihlašujete se do správné e-mailové schránky vázané na Váš účet v klientském portálu MojeAllianz.
- jste se podívali do všech částí Vaší e-mailové schránky - zkontrolovali i složku SPAM Pokud jste stále nenašli potvrzovací e-mail s linkem k obnovení hesla, zkuste proces opakovat znovu za chvíli.
MojeAllianz – Smlouvy
MojeAllianz – Změny
Je moje smlouva zaplacená?
Pokud nemáte zřízený klientský účet Moje Allianz, můžete přejít na webový nástroj – www.allianz.cz/zaplacenost. V něm lze ověřit splatnost Vaší smlouvy a zjistit, zda již byla připsána Vaše platba, aniž byste musel/a čekat v hlasovém automatu.
Pouze upozorňujeme, že pokud jste platbu již zaslal/a, na smlouvě bude připsána přibližně za 2 – 3 dny, potřebujete-li tedy ověřit připsání již zaslané platby, doporučujeme vyčkat alespoň tuto dobu.
A pokud následně potřebujete provést platbu, zde rovnou naleznete také platební údaje, přehledně rozdělené dle produktu, který od nás využíváte:
https://www.allianz.cz/cs_CZ/pojisteni/kontaktujte-nas.html - níže na stránce „Bankovní spojení“.
Pokud chcete mít možnost pojistku i online uhradit nebo se podívat na detail smlouvy či přehled všech připsaných plateb, a mít tak veškeré informace pod palcem, využijte naši bezplatnou mobilní aplikaci Allianz CZ nebo zajděte na moje.allianz.cz, kde jednoduše získáte přehled a kontrolu nad všemi Vašimi produkty Allianz.
Jak mohu zaslat fotografii tachometru?
Fotografii Vašeho tachometru nahrajte prosím prostřednictvím webových stránek https://www.allianz.cz/cs_CZ/apps/kilometry-nahrani.html
Zde uvedete číslo pojistné smlouvy (9 číslic, které jsou totožné s variabilním symbolem, který uvádíte při platbě) + datum narození nebo IČ pojistníka.

Nenašli jste, co jste potřebovali?
-
Autopojištění
-
Cestovní pojištění
-
Pojištění majetku
-
Životní pojištění
-
Penzijní produkty
Nejčastější dotazy - autopojištění
Nejčastější dotazy - Cestovní pojištění
Nejčastější dotazy - Pojištění majetku
Nejčastější dotazy - Životní pojištění
Nejčastější dotazy - Penzijní produkty
Potřebujete pomoct s výběrem pojištění?
Vždy Vám rádi pomůžeme!