Často kladené dotazy

Nevíte si rady nebo zkrátka potřebujete pomoct? Zkuste najít svůj dotaz v této sekci.

Vaše nejčastější dotazy a jejich řešení.
Zelená karta – nepřišla mi / ztratil jsem..

Nepřišla Vám zelená karta nebo došlo k jejímu ztracení? Zelenou kartu najdete v klientském portálu Moje Allianz (moje.allianz.cz) v sekci Rychlá volba.


Vyberte smlouvu, ke které Vám Zelená karta chybí  
Potvrďte

Zapomenuté přihlašovací údaje do MojeAllianz

Zapomněli jste své přihlašovací údaje do Moje Allianz? Přihlašovací údaje do klientského portálu Moje Allianz získáte přímo na moje.allianz.cz.

Zde naleznete dva odkazy – zapomenutý login (jméno) a zapomenuté heslo. Po zadání identifikačních znaků Vám požadované údaje budou zaslány. V případě zapomenutého hesla si následně v aplikaci nastavíte heslo nové. 

prihlasovaci udaje

Platnost námi zaslaného dočasného hesla je 30 minut, doporučujeme tedy o údaje žádat ve chvíli, kdy již víte, že změnu stihnete zadat. Pokud heslo či login nepřijdou hned, prosíme, mějte strpení, údaj by měl přijít během několika minut. 
Nepřišel mi dokument ke smlouvě / nemůžu dokument ke smlouvě dohledat

Nepřišel Vám dokument ke smlouvě nebo ho nemůžete dohledat? Vámi požadovaný dokument naleznete v klientském portálu Moje Allianz (moje.allianz.cz) v sekci Moje komunikace -> Moje dokumenty (na Moje komunikace stačí najet kurzorem, není nutné klikat, poté se Vám zobrazí podložky, mezi kterými naleznete právě Moje Dokumenty).

Stažení zaslaného dokumentu


Pro stažení dokumentu můžete využít i mobilní aplikaci Allianz CZ, kde jsou dokumenty uloženy pod jednotlivými smlouvami v sekci Více –> Dopisy od Allianz.

Zde jsou archivovány veškeré dokumenty, které jsme Vám k Vašim pojistným smlouvám zasílali, máte je tedy všechny pohromadě kdykoliv je budete potřebovat. 

Je moje smlouva zaplacená?

Zaplacenost smlouvy můžete ověřit několika níže uvedenými způsoby:
Jak mohu zaslat fotografii tachometru?

Fotografii Vašeho tachometru nahrajte prosím prostřednictvím webových stránek https://apps.allianz.cz/kilometry/nahrani/

Zde uvedete číslo pojistné smlouvy (9 číslic, které jsou totožné s variabilním symbolem, který uvádíte při platbě) + datum narození nebo IČ pojistníka.

Tachometr 1

Fotografii je možné nahrát také prostřednictvím klientského portálu Moje Allianz v detailu vybrané smlouvy, či přes mobilní aplikaci Allianz CZ.  
Jak mohu změnit SPZ nebo číslo technického průkazu?

Vámi požadovanou změnu uskutečníte v klientském portálu Moje Allianz (moje.allianz.cz) v sekci Autopojištění. 
SPZ 1
SPZ 2
Jak mohu změnit adresu nebo jméno?

Změnu Vašich osobních/kontaktních údajů včetně např. změny bydliště či příjmení můžete snadno provést v klientském portálu Moje Allianz (moje.allianz.cz) v sekci Osobní údaje. 
Změna údajů

mobilní aplikaci Allianz CZ je prozatím možná změna pouze telefonního a e-mailového kontaktu, a to po rozkliknutí Vaše profilu na záložce Více, proto doporučujeme provádět tyto změny prostřednictvím webového portálu výše. 


Nenašli jste, co jste potřebovali? Pokračujte na časté dotazy níže nebo nám zašlete zprávu.

Nejčastější dotazy - autopojištění

Nejčastější dotazy k autopojištění

Nejčastější dotazy - Cestovní pojištění

Nejčastější dotazy k cestovnímu pojištění

Nejčastější dotazy - Pojištění majetku

Nejčastější dotazy k pojištění majetku a odpovědnosti.

Nejčastější dotazy - Životní pojištění

Nejčastější dotazy k životnímu pojištění.

Nejčastější dotazy - Penzijní produkty

Nejčastější dotazy k penzijním produktům.
Nevíte si rady s výběrem pojištění nebo potřebujete pomoct při sjednání?
Vždy Vám rádi pomůžeme!