- Po vydání nové verze námi se Vám aplikace automaticky zaktualizuje. V případě, že automatické aktualizace povoleny nemáte, prosíme, aktualizujte si aplikaci ručně.
- Po aktualizaci se přihlásíte stejným uživatelským jménem (login) a heslem, jakými se přihlašujete do webového portálu Moje Allianz.
- Pokud si toto jméno a heslo nepamatujete, klikněte na „Zapomenutý login nebo heslo?“ a postupujte podle instrukcí.
- Po přihlášení si nastavte svůj PIN, případně otisk prstu nebo Face ID, kterým se pak budete hlásit už rychle a jednoduše, jako doposud.

Co se stane po aktualizaci aplikace a co je potřeba udělat?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Často kladené dotazy (FAQ)
Login pro mobilní aplikaci je shodný jako pro webový portál Moje Allianz.
Pokud ho neznáte, můžete využít odkaz „Zapomenutý login nebo heslo?“ v mobilní aplikaci nebo ve webovém portálu. Případně pokud ještě máte starou mobilní aplikaci, login naleznete po přihlášení v menu vlevo nahoře - hned pod Vaším jménem.
Ne, není – stačí standardní aktualizace. Nová aplikace je „jen“ nová verze stávající aplikace. Ikona se Vám nezmění a bude stále na stejném místě.
V aplikaci najdete odkaz na online sjednání nových smluv autopojištění, pojištění majetku, cestovního pojištění. Poradíme, jak pohodlně sjednat také životní pojištění a penzijní připojištění.
Zároveň aplikaci bude možné přepnout do anglického jazyka.