K hlášení nové události si připravte tyto podklady:

- Číslo pojistné smlouvy, ze které je uplatňováno právo na pojistné plnění
- Identifikační údaje pojištěné osoby
- Bankovní spojení
- V případě, že byla událost šetřena Policií ČR, Hasičským záchranným sborem nebo jiným orgánem, uveďte adresu tohoto orgánu, popř. číslo jednací
- V případě události z privátního pojištění odpovědnosti dále: identifikační údaje poškozené osoby (jméno, adresa, rodné číslo apod.)
Jak nahlásit novou událost?

Online
Hlášení nové události přes internet urychlí celý proces vyřízení Vaši žádosti.
Hlášení online

Telefonicky
Linku můžete využívat: Po - Pá 8:00 - 19:00, So - Ne 9:00 - 18:00
Linka je zpoplatněna. Cena za hovor je stejná odkudkoliv z ČR a je účtována podle sazebníku Vašeho telefonního operátora.
+420 241 170 000

Dokumenty a formuláře

Najděte potřebné dokumenty společnosti Allianz pojišťovna, Allianz kontakt a Allianz penzijní společnost a AWP P&C SA nebo pojistné podmínky našich produktů.