„Nasazením nové verze portálu pokračujeme v digitalizaci a zaměřujeme se na to, aby měli klienti svoji pojišťovnu vždy po ruce. Do klientské zóny MojeAllianz jsme přidali nové možnosti na základě podnětů od samotných uživatelů. Zákazníci se tak například mohou podívat na přehled uhrazených plateb nebo zaplatit přes mobilní zařízení. Reagujeme také na to, že čeští klienti využívají, ve srovnání s ostatními zeměmi, služby Apple Pay a Google Pay nadprůměrně,“ říká ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Jan Andrijko.
Chtějí-li klienti zkontrolovat své pojistky, ujistit se o jejich nastavení či splatnosti, mohou to udělat kdykoliv a odkudkoliv, stačí jim pouze internetové připojení a přihlašovací údaje, nemusejí si instalovat žádnou novou aplikaci. Nová verze portálu je odpovědí na silný trend, který jasně ukazuje, že klienti pro základní úkony a správu smluv upřednostňují online komunikaci se svou pojišťovnou.
„Klienti se nemusí bát úniku svých dat. Dodržujeme vysoké bezpečnostní standardy a nově navíc využíváme dvoufázové ověření. Poté, co se uživatel autorizuje do své klientské zóny přes dvoufázové ověření, nemusí už jednotlivé požadavky znovu potvrzovat SMS,“ dodává Jan Andrijko.
Klienti Allianz mají několik různých možností pro správu svých pojistek – mohou vše zkontrolovat nejen fyzicky na obchodních místech či po telefonu, ale mohou využít i aplikace Allianz CZ nebo právě portálu MojeAllianz, na který je možné přihlásit se pohodlně také z mobilního telefonu.