Praha 6. listopadu 2025; Allianz pojišťovna se stává partnerem Biohacking Summitu 2025: Společně za delší a kvalitnější život
Allianz pojišťovna se stává partnerem Biohacking Summitu 2025: Společně za delší a kvalitnější život
Biohacking Summit představí nejnovější výzkumy v oblasti vlivu emocí na zdraví, udržitelnosti životního stylu a zdravotního ekosystému 21. století. Cílem je ukázat, jak lze inovace v medicíně i psychologii integrovat do každodenního života a podpořit tak dlouhodobou vitalitu.
Tato událost proběhne 8. 11. 2025 v prostorách pražského historického komplexu Gabriel Loci (více na www.biohackingsummit.cz) a je zaměřena na dlouhověkost, zdravé stárnutí, psychofyzickou rovnováhu a udržitelnost, což jsou oblasti, které Allianz dlouhodobě podporuje
„Věříme, že zdravý životní styl a dlouhověkost jsou témata, kterými má smysl se zabývat, a to i s ohledem na demografický vývoj. Nedílnou součástí kvality života ve vyšším věku je, podle našeho názoru, také finanční stabilita,” říká Jan Troníček, seniorní expert životního pojištění Allianz pojišťovny. „Proto je pro nás partnerství s Biohacking Summitem logickým krokem – propojujeme poznatky z oblasti longevity s tím, co umíme nejlépe: pomoci lidem s finančním zajištěním jejich budoucnosti.“
Data Českého statistického úřadu potvrzují, že s rostoucím věkem přibývá zdravotních potíží a omezení. Aktuálně žije v Česku více než 2 miliony občanů, starších 65 let; v roce 2050 se očekává, že to bude více než 3 miliony osob. Stejný trend lze předpokládat také u vývoje počtu lidí, kterých se týká III. nebo IV. stupeň závislosti: zatímco v současné době se jedná o zhruba 152 tisíce osob, v roce 2050 jich bude na 400 tisíc.
Allianz pojišťovna se proto zaměřuje na řešení, která pomáhají klientům plánovat jejich budoucnost a zajišťovat jejich finanční stabilitu v pozdějším věku, ať už jde o životní pojištění, penzijní spoření či nově také pojištění dlouhodobé péče.
„Partnerství s Biohacking Summitem je pro nás příležitostí přispět k odborné diskuzi o budoucnosti zdraví a dlouhověkosti a zároveň ukázat, jak lze kombinovat zdravotní a finanční pohledy v měnícím se světě. Jsme rádi, že můžeme být součástí této významné události, která inspiruje k pozitivním změnám v životním stylu,“ uvádí Jakub Novotný, ředitel marketingu Allianz pojišťovny.