"V loňském roce jsme klientům zjednodušili sjednávání pojistek i u životního pojištění. Produkt Allianz ŽIVOT tak sjednají i z pohodlí svého domova, bez nutnosti osobního kontaktu, a přesto se silným partnerem v zádech. Jednání zvládnou s obchodním zástupcem na dálku a místo podpisu stačí smlouvu jenom zaplatit. U produktu Allianz MůjDomov nadále sázíme na přehledné balíčky, díky kterým klient jasně ví, co si v rámci pojištění majetku kupuje,“ říká člen představenstva odpovědný za produktový vývoj (CPO) Allianz pojišťovny Josef Lukášek.
Životní pojištění Allianz ŽIVOT ocení klienti, kteří neradi pročítají stohy nezáživných textů, dbají o své zdraví a kdyby už se jim něco stalo, tak chtějí mít jistotu, že dostanou nejvíce peněz na trhu.
Allianz MůjDomov má podobu tří jednoduchých balíčků, ze kterých si vybere každý podle svých potřeb. Jejich varianty jsou poskládány od základní až po tu s maximální ochranou.
Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu nepřetržitě od roku 2003 a letos proběhl již 19. ročník. V kategorii neživotní pojištění obhájila Allianz první místo třetí rok za sebou, produkt Allianz ŽIVOT zvítězil ve Zlaté koruně v roce v roce 2018, 2020 a 2021.