Shape Created with Sketch. 241 170 000
ENG

Sjednejte si pojištění z pohodlí Vašeho domova

Pohodlně a bezpečně

Pro pojištění nemusíte nutně běžet na pobočku. Svoje auto, majetek nebo zdraví si můžete pohodlně pojistit online z bezpečí Vašeho domova nebo se spojit se svým poradcem či proškolenými pracovníky našeho call-centra.

Proč si sjednat pojištění touto cestou?

V napjatém období chřipek a choroby COVID-19 (nově také SARS CoV-2) nesmíme zapomínat na bezpečnost a ochranu všech našich blízkých. Pojištění si proto můžete sjednat bez toho, aniž byste museli opouštět bezpečí Vašeho domova.

Nyní můžete:

Jsme tu stále pro Vás

Rádi bychom Vás zároveň ujistili, že z důvodu ochrany Vašeho zdraví a v souladu s vládními kroky sice omezujeme osobní kontakt na minimum,
ale jsme tu stále pro Vás. Servis pro naše klienty se tedy ani v nejmenším nemění.

  • V případě registrace pojistné události a žádosti o výplatu škody, či jiného dotazu se prosím obracejte na operátory Klientského centra na telefonním čísle 241 170 000 každý všední den v čase 8:00 až 19:00 a o víkendech mezi 9:00 a 18:00 .
  • Pojistné události nám můžete oznamovat také prostřednictvím webového formuláře na adrese www.allianz.cz/hlaseni.
  • V případě, že potřebujete zaslat zelenou kartu, nahrát dokumenty ke škodě, zobrazit daňové potvrzení, aktualizovat stav tachometru či jiné změny na smlouvě, můžete využít i mobilní aplikaci Allianz CZ, která je dostupná pro iOS i Android.
  • Samozřejmě se můžete stále obracet i na své osobní poradce, se kterými jste svou pojistnou smlouvu sepsali. Jsou připraveni na svých telefonech a všechny informace Vám mohou poskytnout nejenom telefonicky, ale i on-line.
car_use_case

Do poboček a hlavní budovy Allianz pojišťovny je návštěvám vstup povolen pouze se zakrytým obličejem pomocí roušky, šátku nebo šály.

Děkujeme

Nejčastější otázky

  • Jak sjednat pojištění bezpečně z Vašeho domova?

    Pojištění si můžete sjednat online nebo telefonicky kontaktovat naše poradce či call-centrum.

  • Jsou pobočky Allianz aktuálně otevřené?

    Otevřenost poboček Allianz pojišťovny se co nejvíce přízpůsobuje aktuální situaci. Maximálně se snažíme podpořit Vladu ČR, nařízení s tím spojena a v neposlední řadě morální aspekt a přístup. Přesto, že některé z našich poboček (například v obchodních centrech) musí zůstat zavřeny zůstáváme s Vámi v kontaktu online, můžete nás taktéž zastihnout telefonicky nebo e-mailem.

  • Kde najdu ověřené informace kolem aktuálního dění?

    Aktuální a relevantní informace kolem současného dění choroby COVID-19 (nově také SARS CoV-2) naleznete na oficiálních stránkách Vlády ČR nebo na webu Ministerstva zdravotnictví ČR. Nově byla zřízena také informační linka 1212, kde Vám poskytnou nejrychlejší informace telefonicky.

    Aktualizované statistiky a počty onemocnění koronavirem v ČR můžete sledovat na stránkách onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19 nebo přes šikovnou infokartu do vašich mobilních telefonů.

  • Kde a jak si mohu ověřit, že mám pojistku v pořádku zaplacenou?

    Zaplacenost pojistky můžete ověřit zde nebo nám zavolejte.

  • Jaká rizika mám kryta pojistnou smlouvou a na jakou pojistnou částku?

    Rozsah Vašich pojištění a připojištění najdete v pojistce. Další možností je zobrazení prostřednictvím služby MojeAllianz.

  • Co všechno hradíme z připojištění pro případ hospitalizace?

    Pokud máte sjednáno připojištění pro případ hospitalizace, zaplatíme Vám sjednanou denní dávku za každou půlnoc, kterou strávíte v nemocnici, a to až za 730 půlnocí. Pokud budete v nemocnici déle než 90 půlnocí nebo budete na oddělení ARO či JIP, plnění může být ještě vyšší. Detaily naleznete ve smluvní dokumentaci.

nahoru