Rádi bychom Vás zároveň ujistili, že z důvodu ochrany Vašeho zdraví a v souladu s vládními kroky sice omezujeme osobní kontakt na minimum, ale jsme tu stále pro Vás. Servis pro naše klienty se tedy ani v nejmenším nemění.

  • V případě registrace pojistné události a žádosti o výplatu škody, či jiného dotazu se prosím obracejte na operátory Klientského centra na telefonním čísle 241 170 000 každý všední den v čase 8.00 až 19.00 a o víkendech mezi 9.00 a 18.00.
  • Pojistné události nám můžete oznamovat také prostřednictvím webového formuláře na adrese www.allianz.cz/hlaseni.
  • V případě, že potřebujete zaslat zelenou kartu, nahrát dokumenty ke škodě, zobrazit daňové potvrzení, aktualizovat stav tachometru či jiné změny na smlouvě, můžete využít i mobilní aplikaci Allianz CZ, která je dostupná pro iOS i Android.
  • Samozřejmě se můžete stále obracet i na své osobní poradce, se kterými jste svou pojistnou smlouvu sepsali. Jsou připraveni na svých telefonech a všechny informace Vám mohou poskytnout nejenom telefonicky, ale i online.
     
Ikona pána se složkou
Ikona pána se složkou
Najděte potřebné dokumenty společnosti Allianz pojišťovna, Allianz kontakt a Allianz penzijní společnost a AWP P&C SA nebo pojistné podmínky našich produktů.