Pohodlně a bezpečně

Sjednejte si pojištění z pohodlí Vašeho domova

Jsme tu stále pro Vás

Rádi bychom Vás zároveň ujistili, že z důvodu ochrany Vašeho zdraví a v souladu s vládními kroky sice omezujeme osobní kontakt na minimum, ale jsme tu stále pro Vás. Servis pro naše klienty se tedy ani v nejmenším nemění.

  • V případě registrace pojistné události a žádosti o výplatu škody, či jiného dotazu se prosím obracejte na operátory Klientského centra na telefonním čísle 241 170 000 každý všední den v čase 8:00 až 19:00 a o víkendech mezi 9:00 a 18:00.
  • Pojistné události nám můžete oznamovat také prostřednictvím webového formuláře na adrese www.allianz.cz/hlaseni.
  • V případě, že potřebujete zaslat zelenou kartu, nahrát dokumenty ke škodě, zobrazit daňové potvrzení, aktualizovat stav tachometru či jiné změny na smlouvě, můžete využít i mobilní aplikaci Allianz CZ, která je dostupná pro iOS i Android.
  • Samozřejmě se můžete stále obracet i na své osobní poradce, se kterými jste svou pojistnou smlouvu sepsali. Jsou připraveni na svých telefonech a všechny informace Vám mohou poskytnout nejenom telefonicky, ale i on-line.
     
alt

Dokumenty a formuláře

alt
Najděte potřebné dokumenty Allianz pojišťovny a Allianz penzijní společnosti nebo pojistné podmínky našich produktů.