- zvýšená spoluúčast - v rámci havarijního pojištění můžete mít sjednánu tzv. „povinnost opravy ve smluvním servisu“, v takovém případě, pokud nám dodáte fakturu za opravu od nesmluvního partnera, bude Vám odečtena zvýšená spoluúčast, zpravidla dvojnásobná
- bez nároku na náhradní vozidlo - v rámci havarijního pojištění je obvykle využití náhradního vozidla podmíněno opravou ve smluvním servisu, pokud nám doložíte fakturu z nesmluvního servisu, může to znamenat ztrátu nároku na náhradní vozidlo
- doplatek z vlastních prostředků - u nesmluvních servisů nemůžeme zajistit, aby Vám účtovali pouze to, co s pojistnou událostí souvisí a v cenách na trhu obvyklých, v případě nesmluvního servisu se tak vystavujete riziku doplatku opravy z vlastních zdrojů
- delší doba vyřízení - naši smluvní partneři mají při likvidaci přednost a zároveň je u nich povolena automatizace kroků, a proto je také vyřízení škody rychlejší
- komunikace - v případě využití služeb našeho smluvního partnera lze nechat veškeré vyřízení škody na něm - máme nastaveny vzájemné postupy a veškerou administrativu si tak vyřídíme společně se servisem, naopak u nesmluvního servisu Vás nemůžeme v případě problémů nijak zastupovat a budete si je muset vyřešit sami
- benefity - u vybraných smluvních servisů lze čerpat další benefity (např. náhradní vozidlo po dobu opravy zdarma či za sníženou sazbu, tzv. pick-up servis, mytí vozidla zdarma apod.), konkrétní podmínky lze ověřit na našem call centru