Vaše nejčastější dotazy a jejich řešení.
Nejčastější dotazy
Vaše nejčastější dotazy a jejich řešení.
-
Moje Allianz – Obecné
-
Moje Allianz – Registrace
-
Moje Allianz – Přihlášení
-
Moje Allianz – Smlouvy
-
Moje Allianz – Změny
-
Je moje smlouva zaplacená?
-
Jak mohu zaslat fotografii tachometru?
Moje Allianz – Obecné
Moje Allianz – Registrace
Moje Allianz – Přihlášení
Ujištěte se prosím, že:
- jste registrováni do klientského portálu MojeAllianz
- máte správné přihlašovací login a heslo (login můžete zadávat unikátní číselný nebo Váš osobní)
- již jste dokončili registraci do účtu MojeAllianz. Aktivovat službu můžete zde (moje.allianz.cz/registrace), pokud již máte aktivační kód, registraci dokončíte zde (moje.allianz.cz/overeni)
Ujištěte se prosím, že:
- jste zadali správné údaje a přihlašujete se do správné e-mailové schránky vázané na Váš účet v klientském portálu MojeAllianz.
- jste se podívali do všech částí Vaší e-mailové schránky - zkontrolovali i složku SPAM Pokud jste stále nenašli potvrzovací e-mail s linkem k obnovení hesla, zkuste proces opakovat znovu za chvíli.
Moje Allianz – Smlouvy
Moje Allianz – Změny
V mobilní aplikaci Allianz CZ je prozatím možná změna pouze telefonního a e-mailového kontaktu, a to po rozkliknutí Vaše profilu na záložce Více, proto doporučujeme provádět tyto změny prostřednictvím webového portálu výše.
Je moje smlouva zaplacená?
Pokud nemáte zřízený klientský účet Moje Allianz, můžete přejít na webový nástroj – www.allianz.cz/zaplacenost. V něm lze ověřit splatnost Vaší smlouvy a zjistit, zda již byla připsána Vaše platba, aniž byste musel/a čekat v hlasovém automatu.
Pouze upozorňujeme, že pokud jste platbu již zaslal/a, na smlouvě bude připsána přibližně za 2 – 3 dny, potřebujete-li tedy ověřit připsání již zaslané platby, doporučujeme vyčkat alespoň tuto dobu.
A pokud následně potřebujete provést platbu, zde rovnou naleznete také platební údaje, přehledně rozdělené dle produktu, který od nás využíváte:
https://www.allianz.cz/cs_CZ/pojisteni/kontaktujte-nas.html - níže na stránce „Bankovní spojení“.
Pokud chcete mít možnost pojistku i online uhradit nebo se podívat na detail smlouvy či přehled všech připsaných plateb, a mít tak veškeré informace pod palcem, využijte naši bezplatnou mobilní aplikaci Allianz CZ nebo zajděte na moje.allianz.cz, kde jednoduše získáte přehled a kontrolu nad všemi Vašimi produkty Allianz.
Jak mohu zaslat fotografii tachometru?
Fotografii Vašeho tachometru nahrajte prosím prostřednictvím webových stránek https://apps.allianz.cz/kilometry/nahrani/.
Zde uvedete číslo pojistné smlouvy (9 číslic, které jsou totožné s variabilním symbolem, který uvádíte při platbě) + datum narození nebo IČ pojistníka.
Fotografii je možné nahrát také prostřednictvím klientského portálu Moje Allianz v detailu vybrané smlouvy, či přes mobilní aplikaci Allianz CZ.
Nenašli jste, co jste potřebovali?
-
Autopojištění
-
Cestovní pojištění
-
Pojištění majetku
-
Životní pojištění
-
Penzijní produkty
Nejčastější dotazy - autopojištění
Nejčastější dotazy - Cestovní pojištění
Nejčastější dotazy - Pojištění majetku
Nejčastější dotazy - Životní pojištění
Nejčastější dotazy - Penzijní produkty
Potřebujete pomoct s výběrem pojištění?
Vždy Vám rádi pomůžeme!