Pojištění z bezpečí domova? Allianz představuje trendy v on-line komunikaci.

24.3.2020 – Praha, 24. března 2020; Allianz pojišťovna sice v souladu s vládními kroky a z důvodu ochrany zdraví omezila osobní kontakt na minimum, ale svůj servis pro klienty nezměnila. Služby, které se týkají registrace pojistných událostí a výplaty škod, pokračují i nadále. Jediný rozdíl je v tom, že zaměstnanci Allianz teď pracují převážně z domova prostřednictvím vzdáleného připojení a vše vyřizují přes telefon, e-mail, aplikace či komunikační platformu Allianz NaDotek.

„Naši obchodní zástupci jsou připraveni klientům kdykoliv pomoci, a proto v maximální míře využívají současné on-line technologie. Jednání po telefonu předpokládá velkou dávku představivosti, která ale nemusí být na obou koncích linky stejná. Díky komunikační platformě Allianz NaDotek však jakékoliv nedorozumění odpadá,“ vysvětluje člen představenstva a CSO Allianz pojišťovny Petr Hrbáček.

Zástupce Allianz i klient se totiž ve stejném okamžiku dívají na stejný dokument, o kterém hovoří. Přehledně projednají konkrétní pasáže společného textu a přitom mohou být od sebe vzdáleni i stovky kilometrů. Stačí k tomu pouze klientova e-mailová adresa, počítač, notebook nebo iPad s připojením na internet. Bez nutnosti stahovat nebo instalovat jakýkoliv další software. Vysoké bezpečnostní standardy komunikační platformy Allianz NaDotek navíc zajišťují ochranu soukromí a osobních údajů. Po celou dobu komunikace má klient na obrazovce také fotografii a telefonní číslo zástupce Allianz, se kterým společné dokumenty probírá.

Díky aplikaci Allianz CZ mají klienti navíc pojišťovnu doslova vždy po ruce. Kromě snadného přístupu ke všem svým pojistným smlouvám na chytrém telefonu lehce zjistí, zda náhodou nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení daňových potvrzení. Také přes ni jednoduše aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů. I proto si více než dva roky po svém uvedení aplikaci od Allianz, která je dostupná pro iOS i Android, stáhlo už přes 100 tisíc klientů.

Pojistné události mohou klienti pojišťovně oznamovat z pohodlí jejich domova prostřednictvím webového formuláře na adrese www.allianz.cz/hlaseni, který funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. S žádostí o výplatu škody, či jiného dotazu se můžou obrátit na operátory Klientského centra na telefonním čísle 241 170 000 každý všední den v čase 8:00 až 19:00 a o víkendech mezi 9:00 a 18:00 hodin.



Allianz pojišťovna, a. s.,
 je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.

 

Pro další informace, prosím, kdykoliv kontaktujte:

Václav Bálek
tiskový mluvčí
Allianz pojišťovna

605 203 447
vaclav.balek@allianz.cz

Kateřina Ikráthová
specialistka komunikace
Allianz pojišťovna

721 608 464
katerina.ikrathova@allianz.cz