Shape Created with Sketch. 241 170 000
ENG

S novým Průvodcem je

Sledování stavu škody ještě snazší

Stát se součástí nehody není nikdy příjemné. Aby pro Vás proces vyřízení škody byl co nejjednodušší, připravili jsme pro Vás Průvodce sledováním stavu škody.

Jak to funguje

Vždy máte přehled
col 1
Nahlásíte škodu
col 2
Pošleme Vám odkaz, přes který můžete sledovat stav vyřízení škody 24/7
col 3
A to je vše. Přejeme šťastnou cestu!

Oprava bez starostí

Sledování škody ve 4 jednoduchých krocích
  1. Rychlý přístup bez nutnosti přihlášení: Po nahlášení škody z havarijního pojištění obdržíte zprávu přes SMS nebo e-mail (na základě Vámi zvolených preferencí) s unikátním odkazem na stránku Sledování stavu škody. Škodu je možné sledovat také přes tlačítko Stav škody níže.
  2. Snadné nahrání dokumentů: Potvrdíme, jestli je dané riziko kryto Vaším pojištěním a požádáme Vás o nahrání potřebných dokumentů.
  3. Vždy aktuální informace: Informujeme Vás o probíhající opravě. Pokud jste si zvolili jeden ze smluvních servisů, najdete zde informaci, kdy si vozidlo můžete vyzvednout. Pokud jste zvolili jinou možnost (například opravu rozpočtem), informujeme Vás o stavu úhrady škody.
  4. Zajímá nás Váš názor: Můžete nám poskytnout zpětnou vazbu k vyřízení škody u Allianz i servisu, který prováděl opravu. Vaše podněty rádi využijeme ke zlepšení našeho zákaznického servisu.
Repair without dispair

Průvodce sledováním stavu škody

Často kladené dotazy

  • Jak můžu nahlásit škodu?
    Škodu můžete nahlásit online, na jakékoli pobočce Allianz nebo na telefonním čísle +420 241 170 000.
  • Kdy můžu využít nový Průvodce sledováním stavu škody?
    Průvodce zatím dokáže sledovat pouze stavy škod nahlášených v rámci havarijního pojištění. U ostatních typů pojištění (např. pojištění majetku, cestovní pojištění) prosím využijte stávající webovou stránku. Do budoucna Allianz uvažuje o rozšíření na ostatní pojištění.
  • Jak si můžu nový Průvodce stáhnout?
    Průvodce sledováním stavu škody nemusíte nijak stahovat. Na stránku se dostanete z jakéhokoli zařízení pomocí unikátního odkazu, který vám zašleme pomocí sms nebo emailu (preferovaný způsob si volíte při hlášení škody).
  • Kolik místa v mém telefonu zabere aplikace Průvodce?
    Průvodce vám žádné místo v telefonu nezabere, protože se nejedná o aplikaci ke stažení, ale webovou stránku přístupnou přes odkaz.
  • Můžu použít Průvodce na počítači?
    Ano, přes stejný odkaz se do Průvodce dostanete z jakéhokoli zařízení.
  • Jak se dozvím, že se změnil stav vyřízení škody nebo že je potřeba doložit dokument?
    O změnách vás budeme informovat pomocí emailu nebo sms, podle toho jakou preferenci jste si zvolili při hlášení škody.
nahoru