Oprava bez starostí ve 4 jednoduchých krocích:
- Rychlý přístup bez nutnosti přihlášení: Po nahlášení škody z havarijního pojištění obdržíte zprávu přes SMS nebo e-mail (na základě Vámi zvolených preferencí) s unikátním odkazem na stránku Sledování stavu škody. Škodu je možné sledovat také přes tlačítko Stav škody níže.
- Snadné nahrání dokumentů: Potvrdíme, jestli je dané riziko kryto Vaším pojištěním a požádáme Vás o nahrání potřebných dokumentů.
- Vždy aktuální informace: Informujeme Vás o probíhající opravě. Pokud jste si zvolili jeden ze smluvních servisů, najdete zde informaci, kdy si vozidlo můžete vyzvednout. Pokud jste zvolili jinou možnost (například opravu rozpočtem), informujeme Vás o stavu úhrady škody.
- Zajímá nás Váš názor: Můžete nám poskytnout zpětnou vazbu k vyřízení škody u Allianz i servisu, který prováděl opravu. Vaše podněty rádi využijeme ke zlepšení našeho zákaznického servisu.