Jednoduchý a rychlý proces

Stát se součástí nehody není nikdy příjemné. Aby pro Vás proces vyřízení škody byl co nejjednodušší, připravili jsme pro Vás stručného průvodce.

Jednoduše, přehledně a rychle

Oprava bez starostí ve 4 jednoduchých krocích:

  1. Rychlý přístup bez nutnosti přihlášení: Po nahlášení škody z havarijního pojištění obdržíte zprávu přes SMS nebo e-mail (na základě Vámi zvolených preferencí) s unikátním odkazem na stránku Sledování stavu škody. Škodu je možné sledovat také přes tlačítko Stav škody níže.
  2. Snadné nahrání dokumentů: Potvrdíme, jestli je dané riziko kryto Vaším pojištěním a požádáme Vás o nahrání potřebných dokumentů.
  3. Vždy aktuální informace: Informujeme Vás o probíhající opravě. Pokud jste si zvolili jeden ze smluvních servisů, najdete zde informaci, kdy si vozidlo můžete vyzvednout. Pokud jste zvolili jinou možnost (například opravu rozpočtem), informujeme Vás o stavu úhrady škody.
  4. Zajímá nás Váš názor: Můžete nám poskytnout zpětnou vazbu k vyřízení škody u Allianz i servisu, který prováděl opravu. Vaše podněty rádi využijeme ke zlepšení našeho zákaznického servisu. 
smartphone screen

Často kladené dotazy