Hospitalizace
Krok klienta
Krok Allianz
Vaši škodu zaregistrujeme a pošleme Vám potvrzení o registraci.
Na e-mail uvedený v hlášení škodní události přijde kopie hlášení.
Krok klienta
Pro posouzení nároku na odškodnění od Vás budeme potřebovat doložit:
Pokud budete pobývat v lázních, LDN, či rehabilitovat ve specializovaném zařízení, je potřeba nám tuto skutečnost předem hlásit. Nárok na výplatu pojistného plnění v tomto případě podléhá schválení. Žádost o předběžné schválení zašlete na na e-maily uvedené níže.
Doporučujeme Vám uchovat si všechny lékařské zprávy, které dostanete.
Nejrychlejší způsob, jak nám můžete veškeré dokumenty dodat, je uložit je v průběhu hlášení škody na webu www.allianz.cz, nebo je zaslat na e-mail [email protected] nebo [email protected].
Pokud e-mailová komunikace z Vaší strany není možná, můžete nám dokumenty poslat poštou, nebo je předat obchodnímu zástupci.
Krok Allianz
Likvidátor prostuduje Vámi dodané dokumenty a posoudí nárok dle rozsahu pojistných rizik sjednaných v pojistné smlouvě. Pokud bude potřeba, vyžádá si od Vás doplňující dokumenty.
Krok klienta
V námi zaslaném vyrozumívacím dopise najdete vyjádření likvidátora a výpočet pojistného plnění.
Krok Allianz
Po proběhlém šetření a posouzení nároku uzavřeme škodní událost. Vám zašleme vyrozumívací dopis a pojistné plnění odesíláme na Vámi uvedený bankovní účet.
Krok klienta
Počtem hvězdiček ohodnotíte Vaši spokojenost s asistenční službou. |
Krok Allianz
Po uzavření škody Vám zašleme zprávu s unikátním odkazem, na němž naleznete žádost o hodnocení naší spolupráce.
Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, díky níž se můžeme dále zlepšovat.