Denní odškodné
Denní odškodné je finanční plnění, které Vám vyplatíme v případě úrazu. Výše plnění se odvíjí od toho, jakou máte sjednanou denní dávku ve smlouvě. Počet dnů, po kterou je možné denní dávku pobírat, je uveden v tzv. oceňovací tabulce. Na toto připojištění se v případě doby léčení dle oceňovací tabulky 90 dní a více vztahuje Garance nejvyššího plnění. Jak postupovat v případě úrazu, se dozvíte zde.
Pracovní neschopnost
Odškodnění Vám poskytneme za dobu pracovní neschopnosti, kdy z důvodu nemoci, úrazu, lékařem doporučeného preventivního operačního zákroku či dárcovství orgánu nebo tkáně nemůžete přechodně vykonávat výdělečnou činnost. Jak v tomto případě postupovat, se dozvíte zde.
Hospitalizace
Pokud jste byli hospitalizováni z důvodu úrazu či nemoci, poskytneme Vám pojistné plnění dle sjednané pojistné smlouvy. Jak v tomto případě postupovat, se dozvíte zde.
Trvalé následky úrazu
Pokud Váš úraz zanechal trvalé následky, je možné je uplatnit po ustálení zdravotního stavu, které nastává zpravidla po roce od úrazu. Výše plnění se určuje procentuálně dle oceňovacích tabulek podle rozsahu poškození těla. Na toto připojištění se v případě trvalých následků dle oceňovací tabulky 10% a více vztahuje Garance nejvyššího plnění. Jak v tomto případě postupovat, se dozvíte zde.
Invalidita
Pokud Vám byl přiznán invalidní důchod a máte přiznaný stupeň invalidity pojištěn, náleží Vám pojistné plnění. Jak v tomto případě postupovat, se dozvíte zde.
Závažná onemocnění
Pokud Vám je stanovena diagnóza závažného onemocnění, které je uvedeno v pojistných podmínkách v Seznamu závažných onemocnění, náleží Vám pojistné plnění. Jak v tomto případě postupovat, se dozvíte zde.
Smrt
Chápeme, že úmrtí blízké osoby je velmi obtížná situace. Pokud dojde k úmrtí pojištěné osoby následkem úrazu nebo nemoci a toto riziko bylo sjednáno v pojistné smlouvě, poskytneme pojistné plnění obmyšlené/oprávněné osobě co nejrychleji a pokusíme se Vám celý proces co nejvíce ulehčit. Jak v tomto případě postupovat, se dozvíte zde.
V jednotlivých cestách jsou popsána veškerá rizika, která v rámci pojistné smlouvy kryjeme. Doporučujeme Vám předem si ověřit, zda a v jaké výši je riziko v pojistné smlouvě sjednáno.
Konkrétní nároky se vždy řídí pojistnými podmínkami sjednané pojistné smlouvy. V cestách jsou popsány ideální případy, kdy je pojistné plnění poskytnuto. Upozorňujeme však na případy, kdy v souladu s pojistnými podmínkami a zákonnou úpravou nemusí být pojistné plnění vyplaceno. Jedná se například o výluky z pojištění, neprokázání nároku a porušení zákonné povinnosti.
Doporučujeme hlásit nám škody co nejdříve. Upozorňujeme Vás také na promlčecí lhůtu. Právo na plnění z pojištění se promlčí nejpozději za 3 roky, v případě životního pojištění za 10 let. Promlčecí doba práva na pojistné plnění počíná běžet za 1 rok po vzniku pojistné události.
Allianz PLUS pro věrné klienty
Pokud máte u Allianz sjednáno také pojištění vozidla, platíme při úrazu při dopravní nehodě dvojnásobek sjedaných částek.
Pokud máte u Allianz sjednáno také pojištění majetku, platíme při úrazu v domácnosti dvojnásobek sjedaných částek při těžkém úrazu.