Všichni naši likvidátoři jsou v terénu, vypomáhají jim i kolegové z oblastí, kde bleskové povodně nebyly a navíc škody likvidují i externí likvidátoři. V těchto dnech nám lidé hlásí škody, jejich příčinou byly kromě záplav také atmosférické srážky, krupobití, povodeň, sesuv půdy a vichřice.
Zajímavostí dnešního dne je velký počet klientů, kteří nám hlásí škody nikoliv z povodní, ale na autech. Nejčastěji jde o havárie, v menší míře o krádeže a vandalismus a jenom v několika málo případech byla na vině záplava nebo povodeň. Z dnešního dne už je jich 215, což je velký „nadprůměr“ klasických pondělků.
V našem novém balíčkovém pojištění, které obsahuje tři balíčky, podle jednotlivých rizik, je riziko povodeň a záplava obsaženo ve všech. Jinak řečeno, aktuálně má každý, kdo se teď pojistí, tohle riziko vždy kryté. Ve starších smlouvách si je klienti v minulosti sami volili, takže majitelé starších smluv s majetkový pojištěním to mají různé.
Jak nahlásit škodu?
Škodu mohou klienti hlásit třemi způsoby: