„Pamatuji si například hovory s klientem, který mi během našich telefonátů vždycky zahrál na hudební nástroj, nebo mi vyprávěl o svých dovolených, které trávil se svou již zesnulou manželkou,“ popisuje projektová specialistka Centra služeb zákazníkům Allianz pojišťovny Kateřina Truplová.
Ačkoliv byli operátoři Allianz k obvolávání klientů řádně vyškoleni, jsou chvíle, na které se připravit nelze. Silné okamžiky totiž přicházejí ve chvíli, kdy začnou senioři kromě registrace na očkování řešit s pracovníky Centra služeb zákazníkům Allianz i své životní příběhy.
„Naše nabídka pomoci při registraci na očkování nekončí jedním zavoláním. Odvíjí se od toho generování PIN kódů, kdy v některých případech stále ještě čekáme na volný termín pro očkování proti koronaviru. S klienty se tak díky tomu slyšíme obden, což je velmi příjemné a přináší to spoustu zajímavých zážitků,“ vysvětluje Kateřina Truplová.
Celou tuto aktivitu odstartovali v Allianz ze dne na den. A i během této krátké doby dokázala pojišťovna kontaktovat klienty starší osmdesáti let, vyškolit své zaměstnance a spustit celou akci. „Jsem velmi ráda, že všichni, kteří se se do této akce zapojili – ať už naši operátoři, klienti nebo jejich příbuzní, byli nadšení a vzájemně se nabíjeli. A nejen proto, má tato iniciativa smysl,“ shrnuje Kateřina Truplová.
Tento projekt zároveň dokázal i význam a podstatu digitální identity. Díky tomu, že klienti sdílí s pojišťovnou svoje telefonní číslo a e-mail, je mohla Allianz snadno a rychle kontaktovat a nabídnout jim pomoc.
Záznamy hovorů se seniory máte k dispozici zde – 1. část, 2. část, 3. část.