Jak se dostat do pojišťovny bez osobního kontaktu? Aplikaci Allianz CZ si oblíbilo už 100 tisíc klientů

18.3.2020 – Praha, 18. března 2020; Díky aplikaci Allianz CZ mají klienti pojišťovnu doslova vždy po ruce. Kromě snadného přístupu ke všem svým pojistným smlouvám na chytrém telefonu lehce zjistí, zda náhodou nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení daňových potvrzení. Také přes ni jednoduše aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů. I proto si více než dva roky po svém uvedení aplikaci od Allianz stáhlo už přes 100 tisíc klientů.

„Aplikace Allianz CZ klientům umožňuje nejen jednoduše doložit stav tachometru, ale také zároveň sledovat, co se s údaji děje. Klient v aplikaci uvede aktuální stav kilometrů a nahraje tam fotografii tachometru, kterou může vyfotit přímo z aplikace nebo použít již uloženou. U své smlouvy pak vidí informaci, že fotografii nyní zpracováváme, nebo že je zapotřebí dodat novou, například kvůli špatné čitelnosti, nebo že je vše v pořádku a od klienta momentálně nic dalšího nepotřebujeme,“ vysvětluje manažerka oddělení CRM & Digital Allianz pojišťovny Jitka Kruntorádová.


Velkou výhodou pro klienty je také to, že už nemusí tisknout a archivovat stohy papíru a vše jim je k dispozici v telefonu. Hlavní informace o pojištění a penzijním spoření mají pořád u sebe a nemusejí někomu volat nebo chodit na pobočky. Aplikaci Allianz CZ lze stáhnout v App Store (iOS) a v Google Play (Android). Ke snadnému užívání přispívá kromě přehledného designu, logická struktura a snadné přihlášení pomocí Touch ID nebo Face ID.


Pět nejpoužívanějších částí mobilní aplikace:

  1. SMLOUVY
    Klienti mají rychlý přístup ke všem svým smlouvám a vidí, v jakém jsou stavu, zda jsou zaplaceny a s předstihem jsou informováni o blížícím se výročí každé smlouvy.
  2. ŠKODY
    K dispozici je přehled nahlášených škod z majetkového pojištění a autopojištění, včetně seznamu dokumentů, které je třeba dodat pro uzavření likvidace a aktuálního stavu, ve kterém se vyřizování škody nachází.
  3. KILOMETRY
    Klienti snadno vyfotí a během vteřiny také odešlou fotografii tachometru při výročí autopojištění.
  4. POMOC
    Po stisknutí jediného tlačítka se klienti ihned dovolají na asistenční službu pojišťovny, která zařídí odtah vozidla nebo vyslání zámečníka k zabouchnutým dveřím. Zjistí, jak postupovat při ztrátě cestovních dokladů, dopravní nehodě, úrazu apod.
  5. KORESPONDENCE
    Součástí aplikace je také digitální archiv dopisů, zaslaných klientovi ohledně jeho pojistných smluv i nahlášených pojistných událostí.

Allianz pojišťovna, a. s., je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.

 

Pro další informace, prosím, kdykoliv kontaktujte:

Václav Bálek
tiskový mluvčí
Allianz pojišťovna

605 203 447
vaclav.balek@allianz.cz

Kateřina Ikráthová
specialistka komunikace
Allianz pojišťovna

721 608 464
katerina.ikrathova@allianz.cz