Shape Created with Sketch. 241 170 000
ENG

Aktuální tiskové zprávy

  • Pojištění z bezpečí domova? Allianz představuje trendy v on-line komunikaci.
    24.3.2020

    Praha, 24. března 2020; Allianz pojišťovna sice v souladu s vládními kroky a z důvodu ochrany zdraví omezila osobní kontakt na minimum, ale svůj servis pro klienty nezměnila. Služby, které se týkají registrace pojistných událostí a výplaty škod, pokračují i nadále. Jediný rozdíl je v tom, že zaměstnanci Allianz teď pracují převážně z domova prostřednictvím vzdáleného připojení a vše vyřizují přes telefon, e-mail, aplikace či komunikační platformu Allianz NaDotek.

  • Jak se dostat do pojišťovny bez osobního kontaktu? Aplikaci Allianz CZ si oblíbilo už 100 tisíc klientů
    18.3.2020

    Praha, 18. března 2020; Díky aplikaci Allianz CZ mají klienti pojišťovnu doslova vždy po ruce. Kromě snadného přístupu ke všem svým pojistným smlouvám na chytrém telefonu lehce zjistí, zda náhodou nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení daňových potvrzení. Také přes ni jednoduše aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů. I proto si více než dva roky po svém uvedení aplikaci od Allianz stáhlo už přes 100 tisíc klientů.

  • Už 130 let kryje Allianz klientům záda
    10.3.2020

    Praha, 10. března 2020; Zatímco česká pobočka Allianz oslavila v lednu své 27. narozeniny, její mateřská společnost se stará o zajištění bezpečného života pro své klienty již 130 let. Společnost založil v roce 1890 pojišťovací specialista Carl Thieme s bankéřem Wilhelmem Finckem, když Allianz zaregistrovali do obchodního rejstříku v Berlíně. Dnešní Allianz má své hlavní sídlo v Mnichově a zastoupení na všech kontinentech. Působí ve více než 70 zemích světa, v nichž má 92 milionů klientů a 140 tisíc zaměstnanců.

  • Není retro jako retro. Allianz představuje novinky v rámci autopojištění
    3.3.2020

    Praha, 3. března 2020; Přehlednost v kombinaci s širokou nabídkou různých pojištění? Allianz v loňském roce upravila nabídku autopojištění do podoby čtyř balíčků produktu MojeAuto, ze kterých si vybere každý podle svých potřeb. V rámci nich mají klienti například již v základním balíčku retro-asistenci, hodnotné asistenční služby či dvojnásobný limit povinného ručení.

  • Allianz penzijní společnost získala cenu Czech Superbrands 2020
    18.2.2020

    Praha, 18. února 2020; Spotřebitelé a odborná porota Superbrands Brand Council Česká republika ocenili Allianz penzijní společnost cenou Czech Superbrands 2020. Ta se tak stala jednou z nejúspěšnějších značek působících na českém trhu.

  • Allianz řeší následky první letošní vichřice. Sabine brala tašky a někdy i celé střechy.
    10.2.2020

    Praha, 10. února 2020; Po vichřici Sabine se nám během pondělí ozvalo už 150 klientů. Zatím většinou se škodami do 10 tisíc korun. Existují ale i výjimky. Z jihu a západu Čech víme o ulétlých střechách nad výrobními halami za desítky a stovky tisíc korun. Od zítřka už budeme mít v terénu všechny mobilní techniky.

  • Zatímco děti už známky dostaly minulý týden, Allianz je od klientů získává průběžně. Jak si vede?
    4.2.2020

    Praha, 4. února 2020; Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním. Allianz navíc patří k několika málo pojišťovnám na trhu, které transparentně seznamují veřejnost s hodnocením zákaznické zkušenosti.

  • Tohle už není náhoda! Životní pojištění Allianz ŽIVOT se stalo počtvrté za sebou nejlepším Finančním produktem roku
    28.1.2020

    Praha, 28. ledna 2020; Allianz získala v soutěži Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2019 v kategorii Rizikové životní pojištění 1. místo za Allianz ŽIVOT. Stala se tak v této soutěži nejúspěšnější pojišťovnou poslední dekády, protože s tímto produktem už získala zlato počtvrté za sebou. Na medailové pozice se dostala i v kategorii Cestovní pojištění, ze které si odnesla bronz.

  • Větru ani dešti neporučíš. Loňský rok byl ve znamení živelných kalamit.
    21.1.2020

    Praha, 21. ledna 2020; Nejčastější příčinou kalamit loňského roku byly vichřice a kroupy, které mají na pojistných událostech více než 58% podíl. Rok 2019 začal orkánem Eberhard, který odnesl nejednu střechu, ale třeba i kurník s exotickými slepicemi, poničil řadu vozidel a plotů, a pokračoval plejádou lokálních bouřek, které doprovázelo silné krupobití. Celkově živly v roce 2019 poškodily téměř 15 tisíc klientů Allianz a zanechaly za sebou spoušť v hodnotě 567 milionů korun. Nejvíce řádily v Olomouckém, Středočeském a Jihočeském kraji.

  • Vloni Allianz odhalila pojistné podvody za téměř 327 milionů korun
    20.1.2020

    Praha, 20. ledna 2019; Detektivové Allianz pojišťovny vloni odhalili pojistné podvody za téměř 327 milionů korun. Ačkoli se specialisté pojišťovny zaměřili na 1138 případů, což bylo o 331 případů méně než předloni, v penězích nakonec celková částka překonala výsledek roku 2018 o pět milionů korun. Nejčastěji šlo o vodovodní škody a podvody, týkající se pojištění majetku. Za nimi následovaly odpovědnostní pojistky. Nechyběly ani požáry a různé variace podvodů ve spojitosti s automobily.

  • Největším rizikem pro firmy jsou kybernetické hrozby, ukazuje Allianz Barometr rizik 2020
    14.1.2020

    Praha/Mnichov, 14. ledna 2020; Z výpovědí více než 2700 odborníků na vývoj rizik ze 102 zemí světa vyplývá, že největší nebezpečí pro firmy všech velikostí pro letošní rok představují kybernetické hrozby. Riziko přerušení provozu se po 7 letech na vrcholu žebříčku ocitlo na druhém místě. Na třetím skončily podle studie Allianz změny v legislativě a regulaci.

  • Vybitá baterie nebo poškozená pneumatika? Stačí vytočit asistenci.
    7.1.2020

    Praha, 7. ledna 2020; Během zimy se řidiči často potýkají s vybitou autobaterií, defektem pneumatiky, či nedobrzděním na zledovatělé vozovce. A v těchto momentech se nejvíce obracejí na asistenční službu. Každoročně ji v zimním období využije okolo 12 tisíc klientů Allianz.

nahoru