Totální škoda

krok1

Pokud se Vám stane jakákoliv škoda, potřebujeme od Vás informaci o jejím vzniku. Nejrychleji tak můžete učinit na www.allianz.cz/hlaseni

 

mobile

Po registraci škody Vám pošleme potvrzující e-mail nebo SMS (dle Vaší volby) s odkazem na sledování škody a s číslem pojistné události. Přečtěte si Desatero, najdete v něm důležité informace ohledně průběhu likvidace. 

 

krok1

Pokud již máte vůz ve smluvním servisu, neřešíte nic, my se se servisem domluvíme a vše zařídíme.

Pokud vůz není ve smluvním servisu, můžeme Vás požádat o nahrání fotodokumentace Vašeho vozidla dle návodu v zaslaném odkazu, popř. Vás bude kontaktovat náš mobilní technik, prosím domluvte si s ním den a čas, který se Vám hodí pro prohlídku vozu.

 

mobile

Nyní přichází na řadu zhodnocení škody naším odborným technikem, který vozdilo prohlédne a vyfotí. Pokud likvidátor následně vyhodnotí, že se vůz nedá opravit, případně jeho oprava není ekonomická, budeme řešit likvidaci formou totální škody. 

Neekonomická oprava znamená, že výše nákladů na opravu se blíží nebo přesahuje obvyklou cenu vozidla.

Obvyklá cena vozidla = cena, za kterou je možno pořídit vozidlo srovnatelného druhu i kvality v době bezprostředně před pojistnou událostí. 

Za srovnatelné je považováno vozidlo stejného stáří, nájezdu a výbavy. 

Pokud má vozidlo nestandardní výbavu či úpravu (např. generální oprava motoru), informujte nás o tom.

krok1

Pokud již máte vůz v servisu, neřešíte nic, my se se servisem domluvíme a vše zařídíme.

Pokud vůz není ve smluvním servisu, vložte nám prosím požadované dokumenty přes odkaz, který jsme Vám zaslali, abychom mohli pokračovat v řešení Vaší škody.

mobile

Obvykle se snažíme škody řešit bez zbytečného papírování. Pokud to ale situace vyžaduje, napíšeme si o doplnění některých dokumentů.

 

 

 

krok1

Přečtěte si prosím dopis s informací, jaké budou další kroky.

 

 

mobile

Rozhodnutí o totální škodě Vám oznámí likvidátor dopisem nebo e-mailem, ve kterém Vás bude informovat o dalších krocích.

 

 

 

krok1

Prosíme o vyčkání. Na výsledek aukce se zpravidla čeká 5 pracovních dní.

 

 

krok1

Zadáváme vozidlo do anonymní aukce, kde bude určena jeho zůstatková cena a Vy budete mít možnost ho prodat výherci aukce. 

Nebojte se, my Vám vůz nechceme za Vašimi zády prodat. Aukci děláme pro kvalifikovaný finanční odhad a abychom Vám případně umožnili vozidlo prodat.

Prodej vozu v této aukci rozhodně není Vaší povinností.

krok1

V dopise si prosím přečtěte výsledek aukce. Nabídka na odprodání vozidla je platná zpravidla 3 týdny, termín najdete v dopise. 

Prodej Vašeho vozu v aukci je zcela dobrovolný a záleží jen na Vás, zda této nabídky využijete či nikoliv.

mobile

Po ukončení aukce posíláme dopis s informací ohledně zbytkové ceny vozu, která byla stanovena aukcí.

 

 

 

 

krok1

Vyčkejte na zprávu nebo telefonát od likvidátora, dozvíte se informace o stanovené obvyklé ceně vozidla.

 

 

mobile

Po skončení aukce likvidátor dle veřejně dostupných zdrojů (inzerce) určí obvyklou cenu vozidla a poté Vás informuje ohledně stanovené ceny.

 

 

krok1

Nyní již nemusíte dělat nic, jen čekat na pojistné plnění, které Vám zašleme.

 

 

mobile

Likvidátor Vám zasílá výplatní dopis s informací o pojistném plnění.

Pojistné plnění (částka, kterou Vám vyplatíme) = obvyklá cena vozidla - výsledek aukce - spoluúčast

U havarijního pojištění odečítáme ještě případné doúčtované pojistné. 

 

krok1

Počtem hvězdiček ohodnotíte Vaši spokojenost s procesem nahlášení a vyřízení škody.
mobile

Po uzavření škody Vám zašleme zprávu s unikátním odkazem, na němž naleznete žádost o hodnocení naší spolupráce. 

Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, díky níž se můžeme dále zlepšovat.

rozpocet