Čtěte pozorně!
Pojištění a služby Allianz, informace o pandemické situaci a další užitečné informace z pohodlí Vašeho domova
Čtěte pozorně!

Pro pojištění nemusíte nutně běžet na pobočku. Svoje auto, majetek nebo zdraví si můžete pohodlně pojistit online z bezpečí Vašeho domova nebo se spojit se svým poradcem či proškolenými pracovníky našeho call centra.

  • Můžete se stále obracet na své pojišťovací poradce, se kterými jste svou pojistnou smlouvu sepsali. Jsou připraveni na svých telefonech a všechny informace Vám mohou pohotově poskytnout.
  • V případě registrace pojistné události a žádosti o výplatu škody, či jiného dotazu se prosím obracejte na operátory Klientského centra na telefonním čísle 241 170 000 každý všední den v čase 8:00 až 19:00 a o víkendech mezi 9:00 a 18:00.
  • Pojistné události nám můžete oznamovat prostřednictvím webového formuláře na adrese www.allianz.cz/hlaseni.
  • Informace a dění kolem pandemie onemocněním COVID-19, aktuální opatření a informace o očkování naleznete na stránkách Ministerstva zdravotnictví nebo na COVID portálu.
  • V současné době je možné dokumenty pro podatelnu a pro oddělení vinkulací vložit do boxů umístěných v přízemí a v 1. patře budovy generálního ředitelství (dummy Ke Štvanici 656/3, Praha 8). Boxy jsou denně vybírány a dokumenty zpracovávány. Žádost o vinkulaci nám můžete zaslat také elektronicky na: vinkulace@allianz.cz (žádost prosím vyplňte, podepište a do předmětu e-mailu uveďte číslo pojistné smlouvy).
  • Pokud upřednostňujete osobní návštěvu, je pro Vás podatelna v budově Allianz otevřena ve všední dny od 8 do 17 hodin v 1. patře. Vinkulace na počkání probíhají ve všední dny od 8 do 12 hodin, rovněž v 1. patře.

Proč sjednat pojištění u Allianz?

S Allianz pojištěním si můžete užívat života naplno.
Jednoduchý výběr možnosti pojištění Vám ušetří spoustu času.
S komplexním pokrytím se vyhnete jakýmkoliv nepříjemnostem.
Spolehlivý partner pro své klienty
k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Rychlé a transparentní řešení
pojistné události.