V souvislosti s rizikem povodní oslovuje Allianz pojišťovna své klienty prostřednictvím SMS a e-mailových zpráv

Praha 12. září 2024; V souvislosti s rizikem extrémních srážek pro většinu území České republiky, oslovuje Allianz pojišťovna téměř milión klientů.   

Pro klienty jsme připravili základní informace o tom, jak co nejlépe chránit zdraví a majetek a také, jak postupovat při likvidaci případné pojistné události, najdou je na této webové stránce: Tipy jak se chovat při živelní události: Ochrana zdraví je na prvním místě (allianz.cz)

Standardně upozorňujeme na nepříznivé meteorologické jevy klienty, kteří se k odběru zpráv přihlásili. Aktuálně je však riziko opravdu vysoké, a proto oslovujeme i klienty nad rámec této skupiny. Celkem rozesíláme téměř milión SMS a e-mailů, a to všem klientským segmentům, jak občanům, tak podnikatelům a firmám,” vysvětluje Jakub Novotný, ředitel market managementu Allianz pojišťovny.   

Klienti se mohou na Allianz pojišťovnu obracet s hlášením škod v režimu 24/7, a to jak prostřednictvím webových, tak telefonických služeb.

Allianz pojišťovna, a. s., je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.