„Rybí polévka“, havraní pojištění i biely kvet. Allianz zveřejnila „perličky“ za tento rok.
 

Praha, 21. prosince 2021; Každý den oznamují klienti Allianz nové pojistné události. A ačkoliv hlášení škod není nic humorného, občas se objeví  opravdové „perličky“. Ať jde o fotky tachometrů, místo kterých klienti omylem pošlou jinou fotku – například svých domácích mazlíčků, věcí na prodej, různých vtipů, ale i domácích úkolů nebo o komunikaci s operátory. O ty nejlepší záznamy se pojišťovna před koncem roku podělila.

Klient: Dobrý den, mám problém…

Operátor: Ano? Povídejte.

Klient: No, víte, já jsem si uvařil rybičky...

Operátor: Jak to myslíte?

Klient: Já mám doma akvárko a zkratoval mi motorek pro ohřev vody a teď mám místo akvárka rybí polévku. Bude se mi na to vztahovat pojištění?

 

Operátorka: Jistě, stáhnu vám dané dokumenty a posílám. Na shledanou.

Klient: Díky moc.

Operátorka: *myslí si, že klient telefon už položil a začne si prozpěvovat* Biely kvet, darujem ti bielyyy kvet…

Klient: *směje se* No, to asi nemusíte, mně stačí ten dokument.

 

Klientka: Chci oznámit ukončení havraního pojištění.

Operátorka: Myslíte havarijního?

 

Operátor: Dobrý den, mohu vás poprosit o zaslání daného dokumentu?

Klient: Až bude správný čas, dostanete ho.

 

Operátorka: Dobrý den, jak vám mohu pomoci?

Klient: Chci oznámit škodu.

Operátorka: Jistě, jak ke škodě došlo?

Klient: Prostě bylo vidět ho*no a ne vozovka.

 

Klient: Dobrý den, posílám vám nafocený stav tachometru. Omlouvám se za dobu zaslání, bohužel jsem byl strašně líný člověk a dlouho mi trvalo, než jsem se k tomu dostal.


Klient: Prosím o zrušení pojistky, nestačil jsem se ani svézt a vzala si to známá.


Klient: Nikdy jsem nebyl majitelem vozu BMW a je to vaše chyba.


Klientka: Dobrý den, prosím o radu – nové vozidlo bylo při registraci zařazeno ne jako čtyřkolka, ale jako traktor.

Allianz pojišťovna, a. s., je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.