„Jakmile mají klienti pojistnou událost uzavřenou, udělí nám podle své spokojenosti nejenom počet hvězdiček, ale také mohou zanechat hodnocení prostřednictvím krátkého textu,“ vysvětluje ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Jan Andrijko. „Naším cílem je neustále zlepšovat naše služby na základě podnětů od našich zákazníků, a proto do budoucna plánujeme stejné hodnocení nasadit i na produktové stránky k autopojištění,“ dodává Andrijko.
Jak takové hodnocení vypadá v praxi? Klientská zkušenost bývá zpravidla velmi rozmanitá, známka 4,6 však dává tušit, že převládají především pozitivní reakce. Jeden z klientů pojišťovny například do textového pole napsal toto: „Během jízdy osobního vozidla došlo k rozbití čelního skla. Na to, že byl Silvestr, zkusil jsem zavolat na Call Centrum Allianz. Příjemná operátorka převzala pojistnou událost, za chvíli mi poslala e-mail a v autorizovaném servisu pak proběhla po domluvě výměna okna během jednoho dne. O nic víc jsem se nestaral. Platbu si vyřídila pojišťovna se servisem. Takhle si představuji plnění pojistné události!“
Pro Allianz pojišťovnu klientské hodnocení na internetu zpracovává nezávislá společnost eKOMI.
Allianz pojišťovna, a. s., je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.
Pro další informace, prosím, kdykoliv kontaktujte:
Václav Bálek
tiskový mluvčí
Allianz pojišťovna
605 203 447
vaclav.balek@allianz.cz
Kateřina Ikráthová
specialistka komunikace
Allianz pojišťovna
721 608 464
katerina.ikrathova@allianz.cz