Allianz pojišťovna
24 hours helpline: 241 170 000

Cestovní pojištění pro opakované pobyty

Pojištění pro vášnivé cestovatele

Jezdíte často do zahraničí a nebaví Vás sjednávat si pojištění na každou cestu? Sjednejte si pojištění pro opakované pobyty a buďte v klidu po celý rok. Pojištění platí pro pobyty trvající nejdéle 45 dnů a jejich počet není nijak omezen. Můžete tedy vycestovat kolikrát budete chtít.

 

Proč zvolit cestovní pojištění pro opakované pobyty?

  • Počet cest během roku není omezen.
  • Můžete si sjednat variantu pojištění pro jednotlivce či celou rodinu.
  • Asistenční služba je připravena Vám pomoci 24 hodin denně.
  • Poradce Vám pomůže vybrat vhodné pojištění - ať už cestujete po Evropě, Americe či Asii, samostatně nebo s dětmi.
  • Můžete volit z nabídky připojištění a získat tak například větší finanční náhradu za případná ztracená zavazadla, či storno poplatky.

Co obsahuje cestovní pojištění Allianz

Varianty cestovního pojištění ZÁKLAD OPTIMAL EXKLUZIV
Léčebné výlohy v zahraničí (nemoc a úraz) 3 mil. Kč neomezeno neomezeno
Asistenční služby 24h ANO ANO ANO
Pojištění odpovědnosti (zdraví/majetek) 5 mil. Kč/2,5 mil. Kč 10 mil. Kč/5 mil. Kč 15 mil. Kč/7,5 mil. Kč
Pojištění zavazadel 25 000 Kč 50 000 Kč
Trvalé následky úrazu 400 000 Kč 800 000 Kč
Smrt úrazem 200 000 Kč 400 000 Kč
Denní odškodné při úrazu 100 Kč 200 Kč
Doplňková rizika 35 000 Kč/5 000 Kč 35 000 Kč/5 000 Kč
Připojištění rizikových sportů možnost sjednat možnost sjednat možnost sjednat
Připojištění stornovacích poplatků možnost sjednat možnost sjednat možnost sjednat
Chcete se poradit s odborníkem a sjednat pojištění na nejbližší pobočce?
NAJÍT POBOČKU

Nejčastější dotazy

  • Kde si můžu přečíst pojistné podmínky a další dokumenty?

    Všechny dokumenty si můžete přečíst zde.

  • Jak postupovat v případě nemoci či úrazu v zahraničí?

    Vždy kontaktujte asistenční službu pojišťovny Allianz na čísle +420 241 170 000. Kontaktní údaje jsou také uvedeny na kartičce cestovního pojištění.

  • Na co se pojištění nevztahuje?

    Stalo se Vám někdy, že jste měli cestovní pojištění a přesto jste nedostali zaplacené pojistné plnění? Jednáme s vámi na rovinu. Zde jsou nejznámější příklady situací, na které se pojištění nevztahuje. Více konkrétních podmínek naleznete vždy v pojistných podmínkách.

    • Náklady v souvislosti s akutním onemocněním, které vzniklo již před vycestováním.
    • Nestabilizované chronické onemocnění.
    • Náklady spojené s těhotenstvím po ukončení 26. týdne.
    • Úrazy vzniklé po požití alkoholu či návykové látky.
    • Škody vzniklé na převzatých věcech (půjčené lyže, služební telefon apod.)
    • Škody vzniklé na věcech předaných přepravci (za zavazadla v tom případě odpovídá přepravce, tedy např. letecká společnost).
  • Je rozdíl v pojištění, které sjednám online a které fyzicky na pobočce?

    U online sjednání máte na výběr ze tří variant, které vidíte v tabulce výše. Tímto způsobem si můžete pojištění sjednat sami v pohodlí domova, rychle a jednoduše. Při sjednání pojištění u poradce můžete pojištění přizpůsobit a vybrat řešení přímo pro Vás. Můžete se poradit o konkrétních situacích a zeptat se na Vaše případné otázky. Můžete si také například sjednat samostatně připojištění či se nechat pojistit na celý rok pro opakované výjezdy. Všechny informace najdete v pojistných podmínkách.

Kam dál?

nahoru