Shape Created with Sketch. 241 170 000

Hodnota značky Allianz stoupla. Přesáhla 232 miliard korun

Praha, 19. října 2016; Allianz opět zlepšila svou pozici v žebříčku nejhodnotnějších světových značek. V letošním hodnocení konzultační společnosti Interbrand obsadila 51. příčku žebříčku Best Global Brands 2016 a zaznamenala 12% nárůst hodnoty oproti roku 2015 – na 9,53 miliardy amerických dolarů neboli 232,4 miliardy korun.

O výborném umístění značky Allianz, která se od minulého roku posunula o tři příčky výše, rozhodlo podle Interbrandu několik zásadních faktorů: rekordní výsledky skupiny za loňský rok, strategická orientace na zákazníka, aktivní přístup k digitalizaci a silná oddanost myšlence udržitelného rozvoje. „Klíčovým faktorem růstu značky je to, že se stále více zaměřujeme na potřeby klientů,“ uvádí Jean-Marc Paihol, ředitel market managementu a distribuce skupiny Allianz.

Allianz se v žebříčku poprvé umístila v roce 2007 a hodnota její značky stále stoupá – na inovativní přístup v kombinaci s profesionalitou a spolehlivostí klienti slyší. S celosvětovou novinkou přišla v říjnu třeba česká Allianz pojišťovna. Bez sledovacích zařízení v automobilech počítá sazby autopojištění na základě ujetých kilometrů. Jako důkaz o najeté vzdálenosti slouží pouze fotografie tachometru.

Allianz se také celosvětově zabývá sponzoringem a charitativními činnostmi v oblastech, kde existuje silné propojení s jejím obchodním zaměřením. Globálně je to například spojení bezpečnosti na silnicích a Formule 1. V Česku se prevenci silničních nehod věnuje prostřednictvím Allianz nadačního fondu a projektu Allianz Automapa, který pravidelně mapuje nejnebezpečnější místa na českých silnicích a vytipovaná místa i opravuje.

Allianz pojišťovna, a. s., je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.


Pro další informace, prosím, kdykoliv kontaktujte:

Václav Bálek
tiskový mluvčí
Allianz pojišťovna

224 405 409                                                               
605 203 447
vaclav.balek@allianz.cz

Jana Černá
specialistka komunikace
Allianz pojišťovna

224 405 359
605 203 536
jana.cerna@allianz.cz

 

nahoru