Shape Created with Sketch. 241 170 000

Zapomněli jste natankovat? Nevadí. Od 1. dubna zavádí Allianz asistenční služby tolerantní k chybám řidičů

Praha, 30. března 2016; Nenechte se mýlit aprílovým datem, spuštění unikátních asistenčních služeb pro klienty autopojištění Allianz se od 1. dubna stává realitou. Nová asistence vychází z potřeb klientů a již v základní verzi zahrnuje limit 3000 Kč na jednotlivé úkony pro pomoc v ČR i v zahraničí, a to nejen v případě nehody či poruchy, ale také tzv. chyb řidiče. Došlé palivo nebo vybitá autobaterie už zkrátka nebudou představovat problém. Novinka přináší i bezkonkurenční počet dní poskytnutí náhradního vozidla při nepojízdnosti vlastního.

Nárok na asistenční služby v nevídaném rozsahu získá od 1. dubna každý, kdo u Allianz uzavře novou smlouvu, a ke smluvnímu výročí bude inovace postupně nabízena i stávajícím klientům. V případě, že se dostanou do potíží, bude tedy nakonec pro všechny připraven stejný rozsah služeb bez ohledu na to, kdy uzavřeli svou pojistku. Jde o další z řady kroků, kterými Allianz dokazuje, že si váží svých loajálních klientů a vždy jim poskytne ta nejlepší možná produktová řešení. Moderní nabídka asistencí mezi ně bezpochyby patří.

Nová asistence přináší značné produktové zjednodušení. Rozdíl mezi Základní asistencí a nadstandardními variantami (Asistence PLUS a PLUS MAXI) bude nově pouze v limitech pojistného plnění a počtu dnů poskytovaných služeb, nikoli ve škále úkonů.

Již se Základní asistencí se budou moci postupně všichni řidiči spolehnout, že v případě nešťastných náhod, počínaje poškozením pneumatik, přes nedostatek, záměnu či zamrznutí paliva či jiných provozních kapalin, nebo ztrátu, odcizení, zabouchnutí či zalomení klíčů v zámku až po vybitou autobaterii zvládnou vše vyřešit jedním telefonátem na číslo Allianz Assistance s limitem 3000 Kč na jednotlivé úkony. Pojistit se ale půjde i bezlimitně.

Při nepojízdnosti vozidla v důsledku nehody nebo poruchy pak budou klienti nově již v základní variantě jištěni bezkonkurenčním počtem dnů poskytnutí náhradního vozidla, a to v délce tří dnů z povinného ručení a tří z havarijního pojištění – a až 20 dnů v nadstandardu. V případě odcizení vozidla dostanou vypůjčený jiný vůz, a to na 15 dní z povinného + 15 dnů z havarijního pojištění, což je na českém pojistném trhu opět zcela jedinečný rozsah.

Nevídaně široké asistenční služby jsou další z řady inovací autopojištění Allianz, které pojišťovna přinesla v posledních letech. Již od podzimu 2014 mají řidiči u Allianz možnost poskládat si autopojištění na míru přesně podle rizik, jichž se nejvíce obávají. V průběhu sjednávání, které lze provést i online, přesně vidí, kolik které riziko stojí, a konečná cena jejich smlouvy je tak plně v jejich režii. Možnost automatického přechodu na tento vysoce inovativní produkt, který získal titul Autopojištění roku 2015 v rámci prestižní odborné soutěže Fincentrum Banka roku 2015, dostávají od loňského roku v rámci svých výročních dopisů všichni klienti Allianz.

Allianz pojišťovna, a. s.,je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.

 

Pro další informace, prosím, kdykoliv kontaktujte:

Václav Bálek
tiskový mluvčí
Allianz pojišťovna


Telefon: +420 224 405 409
Mobil: +420 605 203 447
Mail: vaclav.balek@allianz.cz

nahoru