Likvidace škody v servisu

krok1

Pokud se Vám stane jakákoliv škoda, potřebujeme od Vás informaci o jejím vzniku. Nejrychleji tak můžete učinit na našich stránkách www.allianz.cz/hlaseni
mobile

Po registraci škody Vám pošleme potvrzující e-mail nebo SMS (dle Vaší volby) s odkazem na sledování škody a s číslem pojistné události. Přečtěte si Destero, najdete v něm důležité informace ohledně průběhu likvidace. 
krok1

Při registraci škody můžete rovnou vyplnit název servisu, kde chcete vozidlo opravit. Seznam našich smluvních servisů naleznete na allianz.cz/smluvniservis
Po obdržení čísla pojistné události prosím kontaktujte vybraný servis a domluvte si termín opravy. V případě opravy mimo smluvní servis prosím počítejte s tím, že Vám odečteme dvojitou spoluúčast. Při opravě v zahraničí opravujte pouze v autorizovaném servisu (s výjimkou skel). 
mobile

Posíláme potvrzení do Vámi vybraného servisu, aby s opravou počítal a zároveň nám dodal fakturu k proplacení ihned po dokončení opravy, abyste měl svůj vůz co nejdříve k dispozici. 
krok1

Přistavte vozidlo do Vámi vybraného smluvního  servisu.
mobile

Probíhá nafocení vozidla, nacenění opravy a komunikaci mezi pojišťovnou a servisem.
krok1

Díky tomu, že jste si vybral likvidaci škody ve smluvním servisu, nemusíte už dělat nic, všechno zařídíme se servisem za Vás.
krok1

Probíhá oprava ve smluvním servisu, servis nám po dokončení opravy zasílá fakturu.
krok1

Spojte se se servisem, kdy si můžete opravené vozidlo vyzvednout. V servisu zaplatíte sjednanou spoluúčast. Totéž se týká případného DPH, pokud jste plátce a vedete vozidlo v účetnictví (např. firemní vozidlo).
krok1

Jakmile nám dá servis vědět, že je Váš vůz opraven, zašleme Vám zprávu, že si ho můžete vyzvednout.