- Koupit si vysněný zájezd za skvělou cenu s předstihem skrývá mnoho výhod. Nejen že ušetříte, ale navíc máte také dost času na naplánování každého dne. Jenže co když se během čekání na odjezd něco pokazí?
- Cestovní kancelář bude chtít storno poplatek, který se obvykle liší nejen podle ceny zájezdu, ale také podle její cenové politiky. Svou roli mnohdy hraje i to, jak dlouho před odjezdem svůj zájezd zrušíte. Výši poplatku najdete v každé smlouvě o zájezdu. Tuto část smlouvy se vyplatí číst předem. Může se totiž stát, že stornopoplatek se vyšplhá i na 100 % ceny zájezdu. S připojištěním od Allianz dostanete až 100 % vynaložených nákladů na cestu zpět.
- Pojištění storna zájezdu funguje jako doplněk ke klasickému cestovnímu pojištění. V Allianz si však pojištění storna zájezdu můžete sjednat i samostatně.
Upozornění: Pojištění stornovacích poplatků může být sjednáno nejpozději 30 kalendářních dnů před plánovaným odjezdem. Je-li cestovní služba zakoupena nebo závazně rezervována méně než 30 kalendářních dnů před plánovaným datem odjezdu, musí být pojištění stornovacích poplatků sjednáno do jednoho pracovního dne ode dne zakoupení nebo závazné rezervace cestovní služby. Platba za pojištění, které obsahuje pojištění stornovacích poplatků musí být vždy provedena v den sjednání pojištění, jinak pojištění nevznikne.