Pořídili jste si novou střechu, zateplili jste svoji nemovitost nebo jste zrekonstruovali koupelnu? Koupili jste si televizi, pračku nebo sedačku? Plánujete umístit solární panely na váš dům? Allianz radí, proč zároveň nezapomenout i na revizi svého pojištění majetku.
Škoda na vozidle? Allianz radí, jak ji lehce vyřešit.
Nabourali jste? Řešíte u vozidla krádež, vandalismus nebo požár? Stát se součástí nehody nebo mít ji¬nou škodu, je nepříjemné samo o sobě. Cílem Allianz pojišťovny proto je, aby řidičům řešení škodních událostí co nejvíce ulehčila. A aby byli motoristé s průběhem i výsledkem likvidace maximálně spokojeni. Na co si tedy dát pozor? A jak předejít zbytečným potížím? To prozradí následující desatero.
Allianz popisuje silné příběhy svých klientů, kterým pomáhá s registrací na očkování
Allianz oslovila všechny své klienty starší 80 let a nabídla jim pomoc při registraci na očkování proti onemocnění COVID-19. Více než čtyři sta z nich nabídku rádo přijalo. Kromě řešení termínu očkování se však s obvoláváním seniorů pojí ještě silnější příběhy. Ty osobní.
Novou tiskovou mluvčí Allianz pojišťovny se od 1. dubna stane Marie Petrovová. Vystřídá tak Václava Bálka, který se rozhodl pojišťovnu po deseti letech opustit.
Obědy pro první linii. Allianz kryje záda záchranářům
Allianz pojišťovna se spojila se Zdravotnickou záchrannou službou hlavního města Prahy, které každý den věnuje sedm desítek porcí obědů. Ty rozváží hned na několik výjezdových základen pražských záchranářů. Pojišťovna tím chce podpořit ty, kteří stojí den co den v první linii a pomáhají ostatním – a to nejen v boji s koronavirovou pandemií.
Aplikace Allianz CZ překonala už 150 tisíc stažení.
Že lze s pojišťovnou komunikovat jednoduše přes chytrý telefon či tablet ví už přes 150 tisíc klientů Allianz, kteří si oblíbili aplikaci Allianz CZ. Pryč je tak doba, kdy museli archivovat všechny své smlouvy doma v šuplíku. Dnes mají pojišťovnu jednoduše vždy po ruce a všechny důležité záležitosti ohledně pojištění či penzijního spoření vyřeší bez nutnosti osobního kontaktu z pohodlí jejich domova.
Na sklonku loňského roku vyšel v ČTK zajímavý článek o vývoji v pojišťovnictví. Mimo jiné se v něm psalo, že v roce 2021 řada pojišťoven přichází s novými trendy a inovativními řešeními, které si kladou za cíl získat nové zákazníky. Dnešní doba si výslovně žádá elektronickou komunikaci a zminimalizování byrokratických kroků.
Vloni Allianz odhalila pojistné podvody za 357 milionů korun
Detektivové Allianz pojišťovny vloni odhalili pojistné podvody za 357 milionů korun, což bylo o třicet milionů více, než v roce 2019. Specialisté pojišťovny se zaměřili na 1970 případů, tedy o 833 případů více než předloni. Skokany mezi kraji se staly Pardubický kraj, který si pohoršil o více než 23 milionů korun a Plzeňský a Královéhradecký kraj, které si polepšily každý o 10 milionů korun. Při podvodech šlo nejčastěji o vodovodní a jiné majetkové škody. Za nimi následovaly odpovědnostní pojistky. Nechyběly ani požáry a různé variace podvodů ve spojitosti s automobily.
S registrací na očkování svým starším klientům pomáhá Allianz
Mezi klienty Allianz je zhruba 15 tisíc seniorů starších 80 let. Díky tomu, že na ně má jejich pojišťovna mobilní telefon, začala je tento týden oslovovat prostřednictvím SMS s nabídkou pomoci při registraci pro očkování proti COVID-19 v on-line formuláři ministerstva zdravotnictví. Jestliže na SMS odpoví kladně, operátoři Allianz za ně tuto žádost vyplní.