„Reakce jsou velmi pozitivní,“ vysvětluje šéf Call Centra v Allianz Jiří Tutsch. „O některé klienty už se postarala jejich rodina, ale pro ostatní je naše pomoc vysvobozením v nejistotě. Na začátku každého telefonátu je požádáme, aby si připravili k ruce tužku, papír a kartičku pojištěnce. Tempo hovoru pak vedeme tak, abychom mohli s každým volajícím v klidu tuto registraci projít a aby byla úspěšná,“ dodává Tutsch.
V praxi jde o to, že operátoři Allianz za seniory krok za krokem vyplní všechny údaje, včetně povinných PINů, které jim mezitím přijdou. S tím souvisí i to, že mohou hovor na chvíli přerušit a po jedné, dvou minutách v něm pokračovat. Součástí registrace je také výběr místa, na kterém by chtěli být očkováni a vyplnění základní anamnézy, která je s očkováním nezbytně spojená. Pokud je místo pro podání vakcíny ihned k dispozici, rovnou se s nimi na něm pojišťovna domlouvá. A pokud ještě není, ozve se jim za několik dnů, aby to společně zkusili znovu a celou registraci úspěšně završili.