Shape Created with Sketch. 241 170 000
ENG
Pro lidi
Pro firmy

Asistenční služba

Pomoc na cestách 24 hodin denně

Nepřetržitá pomoc na Vašich cestách

Na cestách se může přihodit spousta nečekaných událostí. Co dělat pokud vaše vozidlo zůstane po nehodě nebo v důsledku poruchy nepojízdné? Pokud máte autopojištění od Allianz, nejste na to sami. Naši operátoři jsou připraveni Vám pomoct 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Základní asistenční služby jsou automatickou součástí všech čtyř balíčků autopojištění. V balíčcích PLUS, EXTRA a MAX je zahrnuta rozšířená asistence.

 

Základní asistence

Základní asistence je automatickou součástí všech čtyř balíčků autopojištění. Operátoři asistenční služby jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na telefonním čísle + 420 241 170 000. Pomohou Vám zařídit odtah vozidla, najít vhodný servis pro opravu, nebo poradí jak postupovat v případě havárie.

V čem Vám pomůže základní asistence?

  • Informace a rady jak postupovat (např. po nehodě)
  • Odtah do servisu při poruše vozidla
  • Pomoc s vyplněním Záznamu o dopravní nehodě
  • Oprava při poruše do 1 hodiny na místě
  • Vyhledání a zprostředkování dodavatelů služeb (např. opravny)
  • Odvoz posádky v případě záměny paliva

Přehled základní asistence

Základní asistence

Rozšířená asistence

Užijte si svou jízdu bez starostí. Pokud jezdíte často a chcete mít možnost si například půjčit náhradní vozidlo, doporučujeme si vybrat balíček autopojištění obsahující rozšířené asistenční služby. Rozšířená asistence je součástí balíčků PLUS, EXTRA a MAX. Operátoři asistenční služby jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na telefonním čísle +420 241 170 000.

V čem Vám pomůže rozšířená asistence?

  • Pokud se auto porouchá, nebo ho dokonce ukradnou, půjčíme Vám náhradní vozidlo.
  • V případě potřeby zajistíme ubytování a přepravu posádky.
  • Pomůžeme v případě ztráty nebo zabouchnutí klíčů od vozu

Přehled rozšířené asistence

Rozšířená asistence

Právní poradenství

Chceme abyste se cítili při svých cestách v bezpečí. Ne každý se vyzná v odborných právnických termínech, kterých se v případě problému s vozidlem vyskytne hned několik. Právní poradenství proto poskytujeme automaticky všem klientům při sjednání jakéhokoli autopojištění od Allianz.

Co je součástí právního poradenství?

  • Rady od odborníků na danou problematiku
  • Informace o právních předpisech a postupech v oblasti provozu silničních vozidel
  • Zajištění kontaktů na advokáty, soudy, matriky, notáře, policii, velvyslanectví aj.
  • Překlady a tlumočení

Nejčastější otázky

  • Kde najdu pojistné podmínky a další dokumenty?

    Všechny dokumenty týkající se autopojištění naleznete zde.

nahoru