Pokud dojde ke krádeži zavazadel, ke krádeži z hotelového pokoje nebo vozidla, případně ke zpoždění zavazadel při cestě do cílové destinace kontaktujte asisteční službu a škodu nahlaste na telefonním čísle +420 283 002 771 nebo na www.cestovko-allianz.cz
Pojištění zavazadel, krádež
Krok klienta
Pokud dojde ke krádeži zavazadel, ke krádeži z hotelového pokoje nebo vozidla, případně ke zpoždění zavazadel při cestě do cílové destinace kontaktujte asisteční službu a škodu nahlaste na telefonním čísle +420 283 002 771 nebo na www.cestovko-allianz.cz
Krok Allianz
Po registraci škody Vám pošleme potvrzující e-mail nebo SMS s odkazem na sledování škody, číslem škody a kontaktem na likvidační oddělení. Přečtěte si Desatero, najdete v něm důležité informace ohledně průběhu likvidace.
Krok klienta
Přes odkaz, který jsme Vám zaslali, nahrajte dokumenty např. protokol od místní policie, potvrzení od poskytovatele, fotodokumentaci o překonání překážky a záznam poškozených věcí. U zpoždění doložte doklad od letecké společnosti a doklady prokazujíci vynaložené náklady na nezbytné věci a číslo Vašeho účtu.
Krok Allianz
Snažíme se škody řešit bez zbytečného papírování. Pokud to ale situace vyžaduje, napíšeme si o doplnění některých dokumentů.
Krok klienta
Po doložení veškeré dokumentace počkejte na posouzení likvidátora.
Krok Allianz
Dojde ke zpracování dodaných dokumentů, vyhodnocení škody.
Krok klienta
Seznamte se s likvidačním dopisem a ověřte si připsání finančních prostředků.
Krok Allianz
Likvidátor posílá likvidační dopis a odesílá pojistné plnění na Vámi uvedený bankovní účet.
Krok klienta
Počtem hvězdiček ohodnotíte Vaši spokojenost s procesem nahlášení a vyřízení škody.
Krok Allianz
Po uzavření škody Vám zašleme zprávu s unikátním odkazem, na němž naleznete žádost o hodnocení naší spolupráce.
Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, díky níž se můžeme dále zlepšovat.