Jakmile zjistíte situaci, která Vám nedovolí odcestovat v plánovaném termínu nebo kvůli které musíte změnit plány Vaší cesty, kontaktujte poskytovatele cestovní služby ohledně možnosti zrušení, nebo změny plánované cesty. Dále je důležité kontaktovat asistenční službu co nejdříve prostřednictvím telefonu na čísle +420 283 002 771 nebo na www.cestovko-allianz.cz kde škodu nahlásíte a kde Vám v případě potřeby změny cesty pomohou se zajištěním ubytování či dopravy.
Předčasný nebo opožděný návrat z cesty, stornovací poplatky
Krok klienta
Krok Allianz
Po registraci škody Vám pošleme potvrzující e-mail nebo SMS s odkazem na sledování škody, číslem škody a kontaktem na likvidační oddělení. Přečtěte si Desatero, najdete v něm důležité informace ohledně průběhu likvidace.
Krok klienta
Přes odkaz, který jsme Vám zaslali, nahrajte dokumenty k uplatnění Vašeho nároku. U pojištění stornovacích poplatků se může jednat především o cestovní smlouvu, stornofakturu, doklad o uhrazení cestovní služby a doklad o důvodu nemožnosti vycestovat (lékařská zpráva, policejní protokol apod.). U pojištění změn cesty jde pak o doklady k původní rezervaci služeb a doklady prokazující potřebu změny cesty jako jsou lékařská zpráva, policejní protokol, potvrzení od soudu a jiné doklady dle okolností, kvůli kterým musíte Vaši cestu změnit.
Krok Allianz
Snažíme se škody řešit bez zbytečného papírování. Pokud to ale situace vyžaduje, napíšeme si o doplnění některých dokumentů.
Krok klienta
Po doložení veškeré dokumentace počkejte na posouzení likvidátora.
Krok Allianz
Likvidátor a případně revizní lékař posoudí nárok na výplatu na základě doložené dokumentace.
Krok klienta
Seznamte se s likvidačním dopisem a ověřte si připsání finančních prostředků.
Krok Allianz
Likvidátor posílá likvidační dopis a odesílá pojistné plnění na Vámi uvedený bankovní účet.
Krok klienta
Počtem hvězdiček ohodnotíte Vaši spokojenost s procesem nahlášení a vyřízení škody.
Krok Allianz
Po uzavření škody Vám zašleme zprávu s unikátním odkazem, na němž naleznete žádost o hodnocení naší spolupráce.
Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, díky níž se můžeme dále zlepšovat.