Pokud se Vám stane jakákoliv škoda, potřebujeme od Vás informaci o jejím vzniku. Nejrychleji tak můžete učinit na www.allianz.cz/hlaseni.
Oprava od Allianz
Pokud se Vám stane jakákoliv škoda, potřebujeme od Vás informaci o jejím vzniku. Nejrychleji tak můžete učinit na www.allianz.cz/hlaseni.
Po registraci škody Vám pošleme potvrzující e-mail nebo SMS (dle Vaší volby) s číslem škody a odkazem pro její sledování. Přečtěte si Desatero, najdete v něm důležité informace ohledně průběhu likvidace.
Jako první nám prosím nahrajte fotodokumentaci Vašeho poškozeného majetku dle návodu v zaslaném odkazu pro sledování škody.
Až nám nahrajete fotografie dokumentující Vaši škodu, zašleme potvrzení, že jsme je obdrželi (e-mailem nebo SMS). Vyhodnotíme-li, že Vaši škodu jsme schopni opravit přes našeho smluvního patrnera, pošleme Vám nabídku opravy škody. V opačném případě bude škoda řešena viz. (odkaz na výplatu fakturou).
Pokud máte zájem o opravu naším smluvním partnerem odpovězte kladně na zaslanou nabídku.
V případě Vašeho souhlasu zajistíme opravu naším smluvním partnerem, který Vás bude kontaktovat s nabídkou termínu opravy a způsobu řešení případného doplatku, který může vzniknout sjednanou spoluúčastí, nebo limitem pojištěného rizika. V případě Vašeho nesouhlasu s nabídkou opravy Vás bude kontaktovat likvidátor s návrhem dalšího postupu.
Nechte si opravit vzniklou škodu. Pokud oprava přesáhne limit na Vaší pojistné smlouvě nebo máte sjednanou spoluúčast uhradite ji smluvnímu partnerovi dle předchozí dohody. Fakturu za opravu škody nám doloží smluvní partner.
Vzhledem, že jste využili služeb smluvního partnera fakturu za opravu škody uhradíme smluvnímu partnerovi.
Počtem hvězdiček ohodnotíte Vaši spokojenost s procesem nahlášení a vyřízení škody.
Po uzavření škody Vám zašleme zprávu s unikátním odkazem, na němž naleznete žádost o hodnocení naší spolupráce.
Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, díky níž se můžeme dále zlepšovat.