Pokud se Vám stane jakákoliv škoda, potřebujeme od Vás informaci o jejím vzniku. Nejrychleji tak můžete učinit na www.allianz.cz/hlaseni.

Oprava rozpočtem
Krok klienta

Pokud se Vám stane jakákoliv škoda, potřebujeme od Vás informaci o jejím vzniku. Nejrychleji tak můžete učinit na www.allianz.cz/hlaseni.
Krok Allianz

Po registraci škody Vám pošleme potvrzující e-mail nebo SMS (dle Vaší volby) s odkazem na sledování škody a s číslem pojistné události. Přečtěte si Desatero, najdete v něm důležité informace ohledně průběhu likvidace.

Krok klienta

Jako první nám prosím nahrajte fotodokumentaci Vašeho poškozeného majetku dle návodu v zaslaném odkazu pro sledování škody.
U pojištění majetku poškozené předměty (bez předchozí domluvy s likvidátorem) nevyhazujte. Obzvlášť důležité je to u škod způsobených přepětím, zkratem, podpětím nebo v rámci Strojního pojištění. Pojišťovna může tyto předměty potřebovat pro bližší ověření příčiny škody.
Krok Allianz

Až nám nahrajete fotografie dokumentující Vaši škodu, zašleme potvrzení, že jsme je obdrželi (e-mailem nebo SMS).
Pokud se jedná o škodu, kterou nemůžeme posoudit dle Vámi zaslané fotodokumentace, pošleme Vám informaci o nutnosti doložení dalších dokumentů, případně provedení prohlídky naším mobilním technikem, který Vás bude následně telefonicky kontaktovat.

Krok klienta

Prostřednictvím zaslaného odkazu pro sledování škody, nám prosím vložte požadované dokumenty, abychom mohli pokračovat v řešení Vaší škody.
Krok Allianz

Obvykle se snažíme škody řešit bez zbytečného papírování. Pokud to ale situace vyžaduje, napíšeme si o doplnění některých dokumentů.

Krok klienta

Až Vás mobilní technik kontaktuje, domluvte si prosím den a čas, který se Vám hodí pro prohlídku škody.
Krok Allianz

V případě, že bude nutná prohlídka škody, bude Vás telefonicky kontaktovat náš mobilní technik.

Krok klienta

Nyní je na Vás, zda s návrhem budete souhlasit či nikoliv. Nabídku si prohlédněte přes zaslaný odkaz.
Krok Allianz

Prostřednictvím odkazu pro sledování škody, který jsme Vám zaslali, Vám likvidátor po doložení všech potřebných dokumentů sdělí návrh finančního vyrovnání: plnění rozpočtem. Tato částka je již po odečtení případné spoluúčasti.

Krok klienta

Pokud budete s nabídkou souhlasit, prosíme o její potvrzení a vyplnění čísla bankovního účtu v odkazu pro sledování škody.
Pokud s nabídkou nebudete souhlasit, můžete ji prostřednictvím odkazu pro sledování škody odmítnout.
Krok Allianz

V případě Vašeho souhlasu s rozpočtem likvidátor vyplatí pojistné plnění.
V případě Vašeho nesouhlasu s nabídkou rozpočtu nám doložte fakturu za opravu.

Krok klienta

Seznamte se s likvidačním dopisem a ověřte si připsání finančních prostředků.
Krok Allianz

Likvidátor posílá likvidační dopis a odesílá pojistné plnění na Vámi uvedený bankovní účet.

Krok klienta

Počtem hvězdiček ohodnotíte Vaši spokojenost s procesem nahlášení a vyřízení škody.
Krok Allianz
.jpeg)
Po uzavření škody Vám zašleme zprávu s unikátním odkazem, na němž naleznete žádost o hodnocení naší spolupráce.
Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, díky níž se můžeme dále zlepšovat.
