Jednoduchý a rychlý proces

Stát se součástí nehody není nikdy příjemné. Aby pro Vás proces vyřízení škody z povinného ručení nebo havarijního pojištění byl co nejjednodušší, připravili jsme pro Vás stručného průvodce.

Oprava bez starostí ve 4 jednoduchých krocích:

  1. Rychlý přístup bez nutnosti přihlášení: Po nahlášení škody z havarijního pojištění obdržíte zprávu přes SMS nebo e-mail (na základě Vámi zvolených preferencí) s unikátním odkazem na stránku Sledování stavu škody. Škodu je možné sledovat také přes tlačítko Stav škody níže.
  2. Snadné nahrání dokumentů: Potvrdíme, jestli je dané riziko kryto Vaším pojištěním a požádáme Vás o nahrání potřebných dokumentů.
  3. Vždy aktuální informace: Informujeme Vás o probíhající opravě. Pokud jste si zvolili jeden ze smluvních servisů, najdete zde informaci, kdy si vozidlo můžete vyzvednout. Pokud jste zvolili jinou možnost (například opravu rozpočtem), informujeme Vás o stavu úhrady škody.
  4. Zajímá nás Váš názor: Můžete nám poskytnout zpětnou vazbu k vyřízení škody u Allianz i servisu, který prováděl opravu. Vaše podněty rádi využijeme ke zlepšení našeho zákaznického servisu. 
smartphone screen

Často kladené dotazy

Škodu můžete nahlásit online, na jakékoli pobočce Allianz nebo na telefonním čísle +420 241 170 000.
Průvodce zatím dokáže sledovat pouze stavy škod nahlášených v rámci havarijního pojištění. U ostatních typů pojištění (např. pojištění majetku, cestovní pojištění) prosím využijte stávající webovou stránku. Do budoucna Allianz uvažuje o rozšíření na ostatní pojištění.
Průvodce sledováním stavu škody nemusíte nijak stahovat. Na stránku se dostanete z jakéhokoli zařízení pomocí unikátního odkazu, který vám zašleme pomocí SMS nebo e-mailu (preferovaný způsob si volíte při hlášení škody).
Průvodce vám žádné místo v telefonu nezabere, protože se nejedná o aplikaci ke stažení, ale webovou stránku přístupnou přes odkaz.
Ano, přes stejný odkaz se do Průvodce dostanete z jakéhokoli zařízení.
O změnách vás budeme informovat pomocí e-mailu nebo SMS podle toho, jakou preferenci jste si zvolili při hlášení škody.