Cestovní pojištění do Chorvatska v kostce:
Pojistné krytí
Co obsahuje cestovní pojištění Allianz Travel
KOMFORT
EXTRA
MAX
• léky a další zdravotnický materiál
• ambulantní ošetření, hospitalizace včetně operace
• zásah záchranných sborů (záchranná služba, hasiči, horská služba…)
• doprava do nemocnice a případně i z ošetření, repatriace do ČR
• výlohy na dopravu a ubytování osoby blízké při hospitalizaci pojištěného
• akutní zubní ošetření do limitu 25 000 Kč
• pojistné plnění při událostech souvisejících s terorismem jsou omezené: léčebné výlohy na 1,5 mil. Kč a repatriace také na 1,5 mil. Kč
Podrobné informace najdete v pojistných podmínkách.
Často kladené dotazy
Abyste se v Chorvatsku vyvarovali případným problémům při řešení pojistných událostí, respektujte několik základních pravidel:
- Na cestu vyrazte v dobrém zdravotním stavu. Cestovní pojištění do Chorvatska nehradí náklady související s onemocněním, které vzniklo již před cestou. Toto pravidlo se samozřejmě týká všech zahraničních cest, nejen Chorvatska.
- V případě pokročilého stádia těhotenství zůstaňte raději v České republice. Cestovní pojištění nehradí náklady spojené s těhotenstvím po ukončení 32. týdne.
- Vyhněte se alkoholu a omamným látkám. Cestovní pojištění nehradí škody vzniklé po požití těchto látek.
- Pokud máte možnost, vždy v případě problému kontaktujte asistenční službu. Je k dispozici 24 hodin denně a pomůže zajistit co nejlepší péči, která bude zároveň hrazena pojišťovnou.
Při sjednání pojištění si přečtěte pojistné podmínky, kde najdete detailní informace ke konkrétním bodům.
V případě akutního ohrožení života vždy neprodleně kontaktujte místní záchrannou službu. V takovém případě (bezvědomí, autonehoda, akutní úraz) se nejprve řeší záchrana lidského života. Poté bez zbytečného odkladu kontaktujte asistenční sužbu Allianz, která zajistí garanci úhrady léčebných nákladů a pomůže Vám při zvládání nouzové situace.
Pokud onemocníte, nebo se Vám stane úraz, který není život ohrožující (například běžná zlomenina, angína, zánět aj.), vždy kontaktujte asistenční službu Allianz (+420 283 002 771).
Asistence je dostupná nepřetržitě, tedy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Operátor na lince Vám poradí, jaké zdravotnické zařízení vyhledat, jaké dokumenty si vyžádat, co všechno je součástí vašeho cestovního pojištění a zodpoví další důležité otázky. Vyhnete se tak případným problémům s vyřízením škody.