Allianz nabízí výběr majetkového pojištění ze tří variant - od základního balíčku KOMFORT až po nabitý balíček MAX s maximální ochranou. V rámci nich mají klienti kromě pojištění budov či domácností například pojištění odpovědnosti s limitem až 20 milionů korun nebo právní konzultace na telefonu. Pro majitele domácností, umístěných v patře domu, navíc vychází pojištění levněji.
Životní pojištění si lidé sjednávají proto, aby jim nahradilo výpadek příjmů při dlouhodobém léčení a aby jim pomohlo snížit finanční propad kvůli invaliditě, protože už nebudou moci dělat práci, kterou dříve dělali.
Pojištění z bezpečí domova? Allianz představuje trendy v on-line komunikaci.
Allianz pojišťovna sice v souladu s vládními kroky a z důvodu ochrany zdraví omezila osobní kontakt na minimum, ale svůj servis pro klienty nezměnila. Služby, které se týkají registrace pojistných událostí a výplaty škod, pokračují i nadále.
Aplikaci Allianz CZ si oblíbilo už 100 tisíc klientů
Díky aplikaci Allianz CZ mají klienti pojišťovnu doslova vždy po ruce. Kromě snadného přístupu ke všem svým pojistným smlouvám na chytrém telefonu lehce zjistí, zda náhodou nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení daňových potvrzení.
Zatímco česká pobočka Allianz oslavila v lednu své 27. narozeniny, její mateřská společnost se stará o zajištění bezpečného života pro své klienty již 130 let. Společnost založil v roce 1890 pojišťovací specialista Carl Thieme s bankéřem Wilhelmem Finckem, když Allianz zaregistrovali do obchodního rejstříku v Berlíně. Dnešní Allianz má své hlavní sídlo v Mnichově a zastoupení na všech kontinentech. Působí ve více než 70 zemích světa, v nichž má 92 milionů klientů a 140 tisíc zaměstnanců.
Přehlednost v kombinaci s širokou nabídkou různých pojištění? Allianz v loňském roce upravila nabídku autopojištění do podoby čtyř balíčků produktu MojeAuto, ze kterých si vybere každý podle svých potřeb. V rámci nich mají klienti například již v základním balíčku retro-asistenci, hodnotné asistenční služby či dvojnásobný limit povinného ručení.
Allianz penzijní společnost získala Czech Superbrands 2020
Spotřebitelé a odborná porota Superbrands Brand Council Česká republika ocenili Allianz penzijní společnost cenou Czech Superbrands 2020. Ta se tak stala jednou z nejúspěšnějších značek působících na českém trhu.
Po vichřici Sabine se nám během pondělí ozvalo už 150 klientů. Zatím většinou se škodami do 10 tisíc korun. Existují ale i výjimky. Z jihu a západu Čech víme o ulétlých střechách nad výrobními halami za desítky a stovky tisíc korun.
Zatímco děti už známky dostaly minulý týden, Allianz je od klientů získává průběžně. Jak si vede?
Přes tisíc hodnocení už získala Allianz pojišťovna při sbírání zpětné vazby o průběhu likvidace škod v rámci havarijního pojištění. Z pětihvězdičkové škály je nyní na průměru 4,6 hvězdiček, což ji katapultuje mezi pojišťovny s velmi dobrým klientským oceněním.